۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۷۸۷۱۳
شورای همسبتگی ملی پاکستان:

فرانسه عذرخواهی کند و سفیرش از پاکستان اخراج شود

فرانسه عذرخواهی کند و سفیرش از پاکستان اخراج شود
نشست اضطراری شورای همسبتگی ملی پاکستان یکی از نهادهای بزرگ این کشور برای بررسی اوضاع ناآرام و بحرانی فعلی پاکستان در شهر لاهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در نشست اضطراری شورای همبستگی ملی پاکستان که با هدف بررسی اوضاع ناآرام و بحرانی فعلی پاکستان، در شهر لاهور برگزار شد، بر عذرخواهی و اخراج سفیر این کشور از پاکستان تاکید شد.

در این نشست لیاقت بلوچ دبیر کل شورای همسبتگی ملی پاکستان، سراج الحق رییس جماعت اسلامی پاکستان، عبدالمالک، عبدالغفور راشد، حافظ عبدالغفار روپری، شیخ محمد نعیم بادشاه، حافظ کاظم رضا نقوی، مرزا ایوب بیگ، مولانا عبدالروف ملک، حجت الاسلام سید حسن رضا همدانی، مولانا عاصم مخدوم، مولانا عزیز الرحمن، فرید احمد پراچه، پروفیسر محمد ابراهیم، میاں مقصود احمد، مولانا عبدالروف، حسن فاروق، قیصر شریف و دیگر شخصیت های برجسته پاکستان شرکت داشتند.

رییس جماعت اسلامی پاکستان در سخنانی با اشاره به این که دولت بخاطر اجرای طرح استعماری FATF کشور را به هرج و مرج کشانده است، اظهار داشت: دولت برای دریافت دلارها و کمک های بین المللی، همواره اقداماتی را انجام می دهد که علیه خواست های عمومی مردم و ملت پاکستان است.

وی افزود: دولت افراد بی گناه را آزاد و سفیر فرانسه را از کشور اخراج کند و از فرانسه بخواهد که از مردم و دولت پاکستان عذرخواهی رسمی کند.

این روحانی پاکستانی خطاب به علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعت گفت: در خطبه های جمعه این هفته سیره پیامبر اسلام(ص) را برای مردم تبیین و درس صلح، مسالمت، همزیستی، دوستی و برادری آن حضرت را برای مردم تشریح کنند./988/

ارسال نظرات