۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۸۸۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مهم سپاه پاسداران است

حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مهم سپاه پاسداران است
حجت الاسلام لرستانی به نقش سپاه در عرصه های مختلف و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مهم سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام علی لرستانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، بیان داشت: پاسداران با تأسی از آن رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، توطئه‌های نظامی خود را علیه این انقلاب و به قصد تجاوز به این مملکت آغاز کرد، افزود: به لطف خداوند متعال، حضور پرشور و تفکر مخلصانه نیروهای مردمی و بسیجی توانست سبب شکست دشمنان شود.

وی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی پاسداران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز دشمنان پس از شسکت خوردن درجنگ سخت نظامی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد میدان عمل شده‌اند که در این زمینه نیز حضور آگاهانه مردم به مدد الهی سبب عقب‌نشینی آن‌ها می‌شود.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: درحال حاضر سپاه با راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی صالحین در راستای بصیرت و معرفت‌افزایی وپرورش جوانان انقلابی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند نقش سپاه را در کشور کمرنگ نشان دهند، خاطرنشان کرد: این درحالی است که سپاه به ‌عنوان یک نهاد انقلابی، مردم‌دار و مردم‌یار بوده و پاسداران در کنار مردم بودن و خدمتگزاری به آن‌ها را از افتخارات خود می‌دانند.

ایستادگی سپاه در برابر تهدیدهای دشمنان

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: سپاه تاکنون در همه صحنه‌های فرهنگی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، سایبری، سیاسی با تفکر بسیجی و روحیه بالا حضور مؤثر داشته است وخوشبختانه  سپاه در حال حاضر نیز با همین روحیه و تفکر سربازان مخلص انقلابی و ولایت‌مدار می‌تواند با آمادگی تمام در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تشکیل سپاه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه های دشمنان، خاموش کردن شعله فتنه های کور گروهک های داخلی، عرصه سازندگی، طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، نقش بی بدیل و مؤثری ایفا کرده است و تا پای جان در راه اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبري ايستاده اند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات