۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۹۱۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

داشتن ایران مقتدر در گرو حضور پرشور در انتخابات است

داشتن ایران مقتدر در گرو حضور پرشور در انتخابات است
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به این فرمایش رهبری مبنی بر حضور جدی و همگانی در انتخابات، گفت: داشتن ایران مقتدر در گرو حضور پرشور در انتخابات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان که به دلیل وضعت قرمز ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، گفت: ۴۲ سال است امداد‌های غیبی از انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری کرده است و بعد از این نیز از انقلاب پاسداری خواهد کرد.
 
وی افزود: ۴۲ سال است دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی آنچه در توان داشته اند برای سقوط نظام انجام داده اند و از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرده اند، اما امداد‌های غیبی همیشه حافظ انقلاب اسلامی بوده و هست و خواهد بود.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: تمامی توطئه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی آمریکا و هم پیمانان آمریکا و صاحبان زر و زور در منطقه نقش بر آب شده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی
به گفته وی استکبار جهانی در سال‌های اخیر جنگ‌های امنیتی را محور نبرد‌های سخت و نرم خود قرارداده است و با جنگ‌های نیابتی در کشور‌های همسایه و اطراف مرز‌های ایران اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده است، اما با شکست سختی روبرو شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین انجام حملات تروریستی در داخل کشور و شهادت دانشمند هسته ای فخری زاده و شهادت سردار سلیمانی، آشوب‌های سال ۹۶ و ۹۸ و خرابکاری‌های مکرر هسته‌ای و تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمن با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما این امداد‌های غیبی بود که نظام را در برابر این همه توطئه دشمن حفظ کرده است.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: دشمنان نظام هرچه توطئه داشتند برعلیه نظام اسلامی ایران انجام دادند و اگر بیش از این نتوانستند توطئه‌ کنند در توان آن‌ها نبود، اما آنچه ایران اسلامی را در برابر همه توطئه‌های دشمن حفظ کرده است اراده خدا و قدرت خدا است.
 
امدادهای غیبی متجاوزان آمریکا در طبس زمین گیر کرد
وی افزود: آمریکا در حمله نظامی نیمه شب خود به طبس درحالیکه که هیچ چشمی بیدارنبود، این امداد‌های غیبی و قدرت خداوند بود که به طوفان و رمل‌های کویر فرمان مقابله با متجاوزان آمریکایی داد و آن‌ها را در طبس زمین گیرکرد.

به گفته وی دردوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام در سخت ترین شرایط نبرد نابرابر خود با دشمن تا دندان مسلح بار‌ها و شاهد امداد غیبی بودند.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر داشتن قدرت تطبیق بین جریان‌های انقلاب اسلامی و جریان‌های انبیاء ادامه داد: حمله آمریکا به طبس مصداق عینی و بارزی برای تطبیق بین جریان‌های انقلاب اسلامی و جریان‌های انبیاء است، از این رو سنت الهی تکرار شدنی است، اما تغییر یافتنی نیست.
 
مردم حق دارند از وضعیت موجود اقتصادی گلایه کنند
وی در ادامه به نارضایتی مردم از تورم و بیکاری در کشور اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا است و بخش دیگر آن ناشی از ضعف مدیریت است و مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی موجود اقتصادی گلایه کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: مردم انقلاب، خون شهدا، حاکمیت دین، استقلال و عزت و سربلندی کشور خود را با زخارف دنیوی معامله نمی‌کنند و در انتخابات پیش رو حضور جدی و تمام عیار خواهند داشت.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حضور جدی و همگانی در انتخابات تا ایرانی مقتدر داشته باشیم، گفت: ایران قوی و مقتدر در گرو حضور همگانی مردم در انتخابات پیش رو است.
 
وی ادامه داد: برای فراهم شدن بستر انتخابات ابتدا باید به بستر انتخابات وارد شد و سیاست گذاری کرد و مقدمات کار را فراهم کرد تا شرایط برگزاری انتخابات فراهم شود./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
احسنت
0
0