۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۴۰۶
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده:

مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح دشمن را مأیوس کنند

مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح دشمن را مأیوس کنند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما باید صالح‌ترین افراد را برای سپردن بار امانت امام خمینی (ره) و شهدا انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به جایگاه والای امیرمؤمنان(ع) گفت: اضدادی همچون حکومت و زهد، فقر و جود، حلم و شجاعت و مواردی از این قبیل در وجود ایشان جمع شده بود.

وی با اشاره به اینکه سیره امیرمؤمنان(ع) به ما می آموزد که عدالت باید مبنای حکومت سیاسی باشد، ادامه داد: به جرأت می توان گفت اگر پیامبر اکرم(ص) قرآن کریم را نداشت و تنها امیرمؤمنان(ع) را به جهانیان معرفی می کرد، بدون شک هدایت مردم کامل می شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی زاده با تأکید بر لزوم اجرای سیره امیرمؤمنان(ع) در حیات سیاسی کشور، بیان کرد: ما باید از ابعاد مختلف شخصیت امیرمؤمنان(ع) درس بگیریم و آن را در کارهای خود اجرایی کنیم؛ سیره ایشان برای همگان به ویژه حاکمان و کارگزاران نظام درس آموز است.

امام جمعه بندرعباس فضیلت شب های قدر را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: در این شب نباید از توسل و مناجات غافل شد؛ شب های قدر، فرصتی برای بندگی خالصانه برای خداوند متعال محسوب می شود و ما باید خود را برای این شب های عزیز آماده کنیم تا مورد مغفرت قرار گیریم.

وی با اشاره سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم افزود: امروز معلمان باید به رسالت های خود توجه داشته و بدانند پا جای پای پیامبران و انبیای الهی گذاشته اند و باید با تلاش های خالصانه خود نسلی را در تراز بیانیه گام دوم انقلاب تربیت کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی زاده به روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و با بیان اینکه نباید از مشکلات کارگران غافل باشیم، ابراز داشت: امروز همه دولتمردان موظف هستند که ارج و منزلت این عزیزان را بالا بدانند و مشکلات این طبقه زحمت کش و رنج کشیده را به ویژه در ایام کرونایی حل کرده و از آنها حمایت کنند؛ این یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه مسؤولان باید موانع را از مسیر تولید رفع کرده و برای جوانان اشتغال ایجاد کنند، گفت: امروز دولت باید بیش از گذشته به مسأله تولید توجه کند و با مانع زدایی از مسیر آن درصدد تحقق مؤلفه های بیانیه گام دوم انقلاب برآید.

وی در پایان با اشاره به مسأله انتخابات 1400 بر لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و اظهار داشت: مردم باید با مشارکت حداکثری خود دشمنان را مأیوس کنند و با انتخاب اصلح سرنوشت کشور را رقم بزنند؛ ما باید صالح ترین افراد را برای سپردن بار امانت امام(ره) و شهدا انتخاب کنیم تا با پشتیبانی از نسل جوان مدارج عالی و ترقی را رقم زده و ایران قوی را محقق سازیم./841/

ارسال نظرات