۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۷۹۵۳۷
به علت محدودیت کرونایی در هند صورت می گیرد؛

برگزاری روز جهانی قدس در فضای مجازی توسط جوانان کشمیری

برگزاری روز جهانی قدس در فضای مجازی توسط جوانان کشمیری
مجلس علمای امامیه جمو و کشمیر هند در اطلاعیه ای اعلام کرد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور روزجهانی قدس به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مجلس علمای امامیه جمو و کشمیر هند در اطلاعیه ای از عموم مردم کشمیر و دیگر مناطق هندوستان خواست: بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اعمال محدودیت های کرونایی در کشمیر و دیگر مناطق هندوستان توسط دولت، امسال مراسم روزجهانی قدس را بصورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار کنند.

در اطلاعیه آمده است: با توجه به این که هندوستان بخاطر شیوع کرونا بیش از حد در وضعیت بحرانی بسر می برد، و در بیشترین مناطق از جمله کشمیر دولت نظامی و قرنطینه عمومی اعلام شده است و بصورت اجتماع احتمال انتقال ویروس کرونا وجود دارد، از عموم مردم می خواهیم امسال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس را بصورت مجازی و آنلاین برگزار نمایند و از این طریق حمایت خود را با مردم مظلوم فلسطین و قبله نخستین اسلام قدس شریف اعلام کنند.

مجلس علمای امامیه جمو و کشمیر خطاب به جوانان هند گفت: 24 رمضان المبارک 1442 هجری قمری مصادف با 17 اردیبهشت 1400 هجری شمسی روز جمعۃ الوداع، از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر، موج سنگینی از حمایت مردم فلسطین و لبیک به ندای امام راحل حضرت امام خمینی(ره)، در فضای مجازی راه بیندازند.

این مجلس تاکید کرد: در این خصوص بنر، پوستر، کلیپ در زبان های مختلف به تعداد بالایی آماده شده است که در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و از هشتگ #FromKashmirToPalestine نیز برای توییت و پوسترهای فضای مجازی استفاده کنند.

امام جمعه حسن آباد کشمیر نیز در سخنان خود گفت: از زمان اعلام روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مراسم پرشکوه و راهپیمایی های بزرگی در روز جهانی قدس در سراسر کشمیر برگزار شده است.

وی افزود: امسال مجلس علمای امامیه جمو و کشمیر تصمیم گرفته است که مراسم روز جهانی قدس را از خیابان ها به فضای مجازی منتقل کند و در این روز صدای حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین را به گوش جهانیان برساند./988/

ارسال نظرات