۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۷۰۲
مدیر حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

روز قدس، ترسیم راهبرد مقاومت اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی

روز قدس، ترسیم راهبرد مقاومت اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را ترسیم یک راهبرد مهم در تقویت مقاومت اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به در پیش بودن آخرین جامعه ماه مبارک رمضان، نامگذاری چنین روزی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس را عامل مهمی در جهت زنده نگه داشتن آرمان های قدس شریف دانست.

وی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را ترسیم یک راهبرد مهم در روند تقویت مقاومت اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: این روز مهم و جریان ساز همه وجود استکبار جهاني و صهيونيسم غاصب را به لرزه می اندازد.

استاد حوزه علمیه مازندران، روز قدس را روز فریاد بلند ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان بر سر آمریکای جنایت کار و مولود نامشروعش رژيم جعلي صهيونيستي دانست و افزود: این روز مهم روز خيزش حق طلبان جهان عليه جنايتکاران تاريخ بشریت است.

وی با بیان این که روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و فرصت مغتنمی در اتحاد و يکپارچگي مسلمانان جهان عليه رژيم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: وحدت و انسجام ملت های مسلمان بهترین راهکار جهت نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، قدس را نماد مقابله کفر و الحاد با جبهه اتحاد مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس روز عزت مسلمانان است و این عزت و اقتدار باید با بزرگداشت این روز مهم حفظ و تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران، روز قدس را متعلق به آحاد مسلمانان جهان دانست و با بیان این که ناامیدی و عصبانیت دشمنان را در این روز به وضوح می توان دید، تصریح کرد: باید این مظهر وحدت امت اسلامی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین هر روز بیشتر تقویت شود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود افزود: مسلمانان جهان بايد براي نجات فلسطين و قدس عزيز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطاني اسرائيل را که حقيقتاً غاصب و بي رحم است از صفحه روزگار محو سازند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، تفرقه و اختلاف میان مسلمانان را خواست و حربه خطرناک رژیم صهیونیستی علیه امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به دنبال آزاد سازی قدس شریف باشند.

وی با تأکید براین که نفي زياده خواهي، استبداد و کشتار انسان ها ي بي گناه و بي دفاع انتظارانسان هاي آزاده است، تصریح کرد: جرثومه فسادي مانند رژیم صهیونیستی با حمايت استکبار جهاني و قتل عام ملت مظلوم فلسطين به ناحق در اين سرزمين مقدس اعلام موجوديت کرده که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش اتحاد مسلمانان جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، اقدام برخی کشورهای عرب منطقه در عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدام را نشان دهنده بردگی و سرسپردگی آنها در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم این اقدام به عنوان لکه ننگی در تاریخ حیات سراسر ذلت آنها به ثبت خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ایران اسلامی همواره مهم ترین پشتیبان و حامی ملت مظلوم فلسطین خواهد بود، تصریح کرد: این ملت بزرگ با گرامیداشت این روز بزرگ پشیبانی و حمایت خود را نسبت به مردم مظلوم، بی دفاع و ستمدیده فلسطین اعلام خواهند کرد./950/

ارسال نظرات