۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۷۹۸۲۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نقاط استراتژیک رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد

نقاط استراتژیک رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد
مازندران - امام جمعه ساری گفت: شهرها و نقاط استراتژیک رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک هایی که از مقاومت منطقه بر می آید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت روز جهانی قدس، نامگذاری آخرین جامعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل را اقدامی هوشمندانه و موجب حفظ و تقویت آرمان فلسطین در جهان دانست.

وی با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند مذاکرات سیاسی با رژیم صیهونیستی نوعی فرصت سوزی و میدان دادن به این رژیم کودک کش برای جنایت های بیشتر است، افزود: در برابر این رژیم جعلی نباید از به کار بردن سلاح گرم و زبان زور غافل شد چون این رژیم جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که این رژیم جعلی حدود 70 سال است که شکل گرفته است، ادامه داد: در این چند دهه مذاکرات بسیاری با این رژیم کودک کش صورت گرفته اما هیچ دستاوردی نداشته و حتی یک سانتی متر از خاک اشغال شده فلسطینی ها از سوی جنایت کاران صهیونیست بازگردانده نشده و آواره های فلسطینی نیز به وطن خود بازنگشتند و هر روز نیز سرزمین های بیشتری از فلسطین در حال از دست رفتن است.

وی با بیان این که تجربه این هفت دهه نشان داد که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور و سلاح می فهمد، خاطرنشان کرد: امروز نیروی قدس در منطقه با این رژیم غاصب با همان زبانی که می فهمد در حال حرف زدن است و امروز می بینیم دامنه خطر به درون خود این رژیم جعلی کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهرها، نقاط استراتژیک و صنایع نظامی رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک هایی که از مقاومت منطقه بر می آید قرار گرفته است، ادامه داد: این رژیم جنایت کار دیگر از درون هیچ امنیتی ندارد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سازش برخی کشورهای مرتجع و خائن عرب منطقه با صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی برخی دولت های ملعون و خود فروخته عربی را به تسلیم و سازش وادار کرده است و اینجا است که ما نقش میدان را در پیروزی و موفقیت درک می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به نگرانی آمریکایی از نقش میدان، مقاومت و نیروی قدس در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز به وضوح می بینیم نقش آفرینی شهید سلیمانی در منطقه موجب پیروزی های ارزشمندی در منطقه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی اظهارنظرهای غیر کارشناسی و نسنجیده برخی مسؤولان در خصوص تقابل میدان و دیپلماسی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند برخی مسؤولان همان حرف هایی را تکرار می کنند که آمریکایی ها بیان می کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که بحث میدان و دیپلماسی نیست و همه اینها باید در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و محافل بالادستی که تصمیم گیرنده هستند باشند، افزود: همه ما وظیفه داریم از میدان مقاومت که قدرت، اقتدار و تأمین امنیت در آنجا است حمایت کنیم و با او هماهنگ باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که وقتی کیان و امنیت کشور در خطر قرار می گیرد همه امکانات باید در خدمت میدان قرار گیرد، ادامه داد: میدان باید قوی باشد و امنیت را حفظ کند و اگر میدان قوی نبود و امنیت را حفظ نمی کرد امروز باید در داخل با عناصر تکفیری می جنگیدیم.

وی، تقابل میدان و دیپلماسی را سخنانی غیر کارشناسی، نادرست و سطحی عنوان کرد و افزود: دیپلماسی و همه بخش های کشور باید در خدمت میدان باشد تا امنیت حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه افزود: مسؤولی که این اظهارات نسنجیده در خصوص میدان و دیپلماسی را داشت حتی پس از سخنان مقام معظم رهبری نیز عذرخواهی و جبران نکرد و به گونه ای اظهارات خود را توجیه کرد، بلکه بهتر است اشتباهات خود را بپذیرد و جبران کند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که دیپلماسی باید جهادی عمل کند و در خدمت مصالح قدس، اسلام و مسلمین باشد، خاطرنشان کرد: جریان قدس تنها اختصاص به مسلمانان و اعراب ندارد بلکه یک مسأله بشری و انسانی است و همه ما باید قدس را به عنوان یک مسأاله اسلامی و انسانی بدانیم چون روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
طیب الله
0
0