۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۷۴۱
حجت الاسلام یوسف پور:

حمایت از آرمان فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است

حمایت از آرمان فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است
مازندران - حجت الاسلام یوسف پور گفت: دور اندیشی و تدبیر امام راحل در حمایت از آرمان فلسطین و تداوم آن از سوی مقام معظم رهبری به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس گفت: این روز مهم روز وحدت و انسجام امت اسلامی و سایر ملت های آزادی خواه جهان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: این روز مهم موجب اجماع افکار عمومی اندیشمندان و آزادی خواهان جهان برای مقابله با رژیم جنایت کار صهیونیستی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز قدس يك روز ماندگار در تاريخ بشريت است و تنها متعلق به ملت ايران نيست، خاطرنشان کرد: این روز تاریخی متعلق به دنياي اسلام، بشريت و به هر گروهي كه روح مبارزه گري با تجاوز و تجاوز گري دارند، است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که روز جهانی قدس، نمایشگر حقیقت دو صفحه از تاریخ یعنی مظلومیت، استقامت و پایداری ملت فلسطین و دیگری روحیه تجاوزگری یک رژیم نژاد پرست و جعلی است، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یک ظرفیت عظیمی را برای مسلمانان جهان به منظور مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی ایجاد کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که هر روز که می گذرد رژیم کودک کش صهیونیستی به پایان عمر نکبت بار خود نزدیک تر می شود، تصریح کرد: روز جهانی قدس، فرصتی برای سر دادن فریاد مرگ بر اسرائیل از سوی ملت های مسلمان جهان است.

وی با بیان این که امام راحل با این نامگذاری خود یک دغدغه مهمی در اذهان و افکار عمومی ملت های مسلمان جهان نسبت به مردم مظلوم فلسطین ایجاد کردند، افزود: امروز وقت آن رسیده امت اسلامی به دور هر از گونه تفرقه و اختلاف، در برابر جنایت های این رژیم سفاک بیاستند و از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که امروز به برکت اقتدار جبهه مقاومت در منطقه، محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی سرعت بیشتری به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال همه بسترها برای نابودی این رژیم جعلی و کودک کش فراهم شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح سازش و سایر توطئه های نظام های سلطه گر نمی تواند مانع از نابودی رژیم جعلی صهیونیستی شود، بیان داشت: این طرح فریبکارانه و سراسر خیانت بار نیز محکوم به شکست و نابودی است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که مجاهدت های سرداران رشید اسلام به ویژه سپهبد شهید سلیمانی زمینه آزاد سازی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است، افزود: امروز جبهه مقاومت مقتدر تر از هر زمان دیگری در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و از حقوق از دست رفته ملت مظلوم فلسطین دفاع و حراست می کند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که روز قدس روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و يک سرمايه و پشتوانه عظيم براي جوانان آزادي خواه است، خاطرنشان کرد: دور اندیشی و تدبیر امام راحل و همچنین تداوم این حمایت ها از سوی مقام معظم رهبری از آرمان فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است./950/

ارسال نظرات