۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۹۴۳
حجت الاسلام قلی پور تأکید کرد؛

ضرورت هم افزایی و اتحاد رسانه های جریان انقلابی

ضرورت هم افزایی و اتحاد رسانه های جریان انقلابی
مازندران - امام جمعه بابلسر بر ضرورت هم افزایی و اتحاد در بین رسانه های جریان انقلابی در مقطع کنونی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار اعضای بسیج رسانه این شهرستان با بیان این که یکی از ساختارهای قوام بخش جوامع کنونی نهادها و تشکل‌های مردمی است، گفت: بسیج به عنوان یک سازمان کاملاً مردم‌نهاد در واقع یک ساختار مردمی و خودجوش که گسترده‌ترین و پر نفوذ ترین تشکل مردم نهاد به شمار می آید.

وی با بیان این که امروز باید به درستی قدرت و نقش رسانه در جامعه درک شود، افزود: یکی از ضرورت‌ها در فعالیت رسانه‌ای موضوع روشنگری است و مهم ترین وظیفه بسیج رسانه همراه با روشنگری رصد تحرکات دشمن است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی و پای کار را یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت: مردم باید احساس کنند کسانی هستند بدون توقع، مخلصانه و شجاعانه حرف های مردم را به گوش مسؤولان می رسانند.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت روحیه مطالبه گری از سوی رسانه ها نسبت به عملکرد مسؤولان تأکید کرد و افزود: اگر یک مسؤولی در جایگاه خود کم کاری کند باید یک مجموعه چشمان بیدار مانند بسیج و به ویژه بسیج رسانه در این میدان حضور پیدا کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز نیروهای جریان‌ساز انقلاب به ویژه رسانه های انقلابی و بسیج رسانه باید پای کار بیایند، ادامه داد: اگر این گونه شود هم افزایی و اتحاد در بین رسانه های جریان انقلابی در مقطع کنونی چند برابر نمایان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: اگر هم افزایی رسانه های جریان انقلابی در جامعه امروز بیشتر ملموس شود روشنگری در جامعه افزایش خواهد یافت تا کوته فکران نتوانند جای شهید با جلاد را عوض کنند، از این رو رسانه ها چشم بینا و زبان گویای نیروهای انقلابی هستند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که امروز یکی از وظایف مهم درک صحیح از رهنمودهای سکاندار حکیم کشتی انقلاب است که فرمودند حضور حداکثری در انتخابات اهم و انتخاب فرد اصلح مهم تر است، ادامه داد: امروز باید جریان انقلابی بسترهای لازم را به منظور تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که وظیفه اصلی ما روشنگری جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است، خاطرنشان کرد: باید آثار و برکات این حضور حداکثری که موجب اقتدار نظام و تقویت جایگاه بین المللی ایران اسلامی است بیش از پیش تبیین شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام و انقلاب از ماه های قبل برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تلاش های گسترده ای را آغاز کردند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که حضور حداکثری باید با انتخاب اصلح همراه باشد، ادامه داد: به طور حتم تحقق این دو امر مهم، موجب تقویت اقتدار داخلی و بین المللی ایران اسلامی خواهد شد./950/

ارسال نظرات