۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۸۰۲۵۸
معرفی کتاب؛

انتخابات تکرار یا تغییر

انتخابات تکرار یا تغییر
کتاب تکرار یا تغییر، در سه فصل «لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات»، «پاسخ به چندشبهه ذهنی جهت عدم شرکت در انتخابات» و «علاج مشکلات اقتصادی کشور» تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا،بعضى از ایام زندگى انسان، این خصوصیت را دارد که سرنوشت بخش عمده‌اى از زندگى را یا بخشى از زندگى را در آن، انسان تعیین می‌کند. اگر بخواهیم تشبیه کنیم، مثل لیله القدر که هر سال، لیله القدر براى انسان سرنوشت‌ساز است. هنگام انتخابات هم براى یک ملت، براى یک دوره‌اى، براى برهه‌اى سرنوشت‌ساز است.

انتشارات دفتر نشر معارف کتاب انتخابات تکرار یا تغییر، به قلم حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی با محوریت پاسخ به شبهات انتخاباتی و ضرورت حضور در انتخابات، منتشر و راهی بازار نشر کرد.

کتاب تکرار یا تغییر، در سه فصل «لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات»، «پاسخ به چندشبهه ذهنی جهت عدم شرکت در انتخابات، ریشه مشکلات کنونی کشور چیست؟» و «علاج مشکلات اقتصادی کشور» تدوین شده است.

کتاب انتخابات تکرار یا تغییر در پی پاسخ به ۳ سؤال اصلی مردم درباره انتخابات است.
سؤال اول پیرامون لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات است که در ذیل این عنوان به تبلیغات منفی دشمن نسب به موضوعاتی نظیر نبود آزادی در ایران و عدم کارآمدی نظام در چهار دهه گذشته پرداخته می‌شود.
سؤال دوم، درباره چرایی مشکلات کشور در بحث اقتصادی –خصوصاً در سالهای اخیر- است.
و سؤال سوم، نیز راهکارهای حل مشکلات است، که با بررسی تجربه سایر کشورها ثابت می‌شود که «تنها راه نجات اقتصاد، نگاه به درون و جهش تولید» است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب با تخفیف می توانند به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنند.

ارسال نظرات