۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۸۰۳۱۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سکوت دولت‌های اسلامی نشانه بی تفاوتی به سرنوشت مسلمانان است

سکوت دولت‌های اسلامی نشانه بی تفاوتی به سرنوشت مسلمانان است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: سکوت دولت‌های اسلامی و مجامع اسلامی در برابر جنایت تروریستی در افغانستان نشانه بی تفاوتی آن‌ها به سرنوشت مسلمانان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد با تبریک عید سعید فطر، گفت: عید سعید فطر عید امامت و ولایت و امامت است.

وی با اشاره به اینکه دعای ندبه در چهارعید جمعه، فطر، قربان وعید غدیرخوانده می‌شود و امروز روز امام زمان (عج) است، گفت: علامه فیض کاشانی می‌فرماید به هراندازه که ما به امام زمان علاقه داشته باشیم، امام زمان به ما بیشتر علاقه دارد و امام تجلی تام ایمان است.

آیت الله سلیمانی گفت: همزمان با اخراج نیرو‌های آمریکا از خاک افغانستان عناصر مزدور و فروخته و بی هویت و پست و پلید داعش با جنایت فجیع خود و با شهادت بیش از ۸۵ نفر را مجروح  کردن ۱۵۰  دانش مظلوم و معصوم بی گناه و روزه دار مدرسه دخترانه سید الشهدا در غرب کابل، وابستگی خود را به آمریکا به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تروریست‌های داعش با شهادت دانش آموزان مدرسه دخترانه سیدالشهدا و ایجاد نا امنی می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که امنیت و آرامش افغانستان در گرو حضور آمریکا و نیرو‌های بیگانه در افغانستان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با محکوم کردن جنایت تروریستی افغانستان اظهارداشت: حامیان چنین تفکری از جمله دولت‌های مزدور منطقه و عربستان سعودی امنیت و آرامش افغانستان را درگرو حضور نیرو‌های آمریکا و بیگانه در افغانستان می‌دانند.

وی با انتفاد از سکوت دولت‌های اسلامی و مجامع اسلامی در برابر جنایت تروریستی افغانستان، گفت: سکوت دولت‌های اسلامی و مجامع اسلامی در برابر این جنایت نشانه بی تفاوتی به سرنوشت مسلمانان است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه جنایت تروریستی افغانستان و شهادت دانش آموزان بی گناه و مظلوم این کشور احساسات مردم ایران را به شدت جریجه دار کرد، افزود: مراجع تقلید جنایت تروریست‌های داعش در افغانستان را محکوم کردند.

به گفته وی دشمن با جنایت تروریستی در افغانستان تلاش کرد تا شیعه و سنی را از یکدیگر تفکیک بداند و این در حالی است که داعش حتی به اهل سنت نیز رحم نکرده است و بیش از ۴۰ عالم سنی را در عراق سر بریدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است، گفت: حساب داعش و گروه‌های افراطی اهل سنت از هر گروهی که باشند جدا از اهل سنت است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات