۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۸۰۳۳۶

هنیه، امت اسلامی را به حمایت از مسجدالاقصی و غزه فراخواند

هنیه، امت اسلامی را به حمایت از مسجدالاقصی و غزه فراخواند
همزمان با ادامه مقاومت مردم فلسطین و موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی، هنیه تمام ملت‌های عربی و اسلامی را به برگزاری راهپیمایی برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه فراخواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «اسماعیل هنیه»‌ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (جمعه)، فراخوانی در ارتباط با مسجدالاقصی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، رئیس دفتر سیاسی حماس در فراخوان مذکور از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزاده‌های جهان خواست که برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه و همچنین به منظور پیشتیانی از ملت فلسطین و در راستای تأکید بر حق آنان راهپیمایی و تظاهرات بر پا کنند.

اسماعیل هنیه در این پیام همچنین از مردم فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی و آزاده‌های جهان به خاطر ایستادگی قهرمانانه در برابر یاغی‌گری‌ها و قلدری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد و به آن‌ها درود فرستاد.

این فراخوان در حالی اعلام شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات آن به ۱۱۹ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزهای بی‌وقفه آنان علیه مردم این کشور همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
جامعه بین‌المللی باید در برابر این حملات گستاخانه واکنش قوی و بازدارنده از خود نشان دهد و ضروری است که جهان اسلام در این زمینه از حق و عمل مشترک پیروی کند
0
0