۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۳۴۳
حماس:

زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است

زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیستها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس از ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین در شهرها و روستاهای کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از برهوم گزارش داد، این مسئله نشانگر یکی بودن سرنوشت و همبستگی بسیار بین مردم فلسطین در سراسر این کشور است.

وی تأکید کرد، اقدامات مردم فلسطین در رد سیاستهای جنایتکارانه صهیونیستهاست که علیه غزه، قدس و مسجدالاقصی انجام می‌دهند.

سخنگوی حماس تصریح کرد، این جنبشهای مردمی قدرتمند و مستمر، تأکیدی بر پیام ملی جاودان ملت فلسطین در کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی است.

برهوم خاطر نشان کرد، فحوای پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیستها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی جانفشانی در راه دفاع از خون و مقدسات فلسطین ادامه دارد و روز افزون است، تأکید کرد، تمامی مردم فلسطین باید در درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی، وارد عمل شوند.

سخنگوی حماس در پایان تصریح کرد، این درگیری باید در رد سیاستهای مجرمانه صهیونیستها علیه ملت فلسطین باشد و برای پیروزی در هر جنگی، بر روی ساکنان نوار غزه حساب ویژه‌ای باز شده است.

نظامیان صهیونیست از صبح روز ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز‌‌ اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند.

علاوه بر آن در مناطق مختلف کرانه باختری نیز، نظامیان و شهرک‌نشنیان صهیونیست با فلسطینیانی که در اعتراض به طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها از جمله اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی‌ها از آن به خیابان آمده بودند، درگیر شدند.

در پاسخ به این جنایات، نیروهای مقاومت فلسطین وارد عمل شدند و اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش صهیونیست نیز شماری از نیروهای ذخیره خود را فراخوانده و در حال بمباران کور مناطق مختلف در نوار غزه است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
این رژیم منحوس جنایتکار خون اشام و نسل دزد و ناموس دزد را بزنید تمامش کنید هر چه زود تر . این ویروس و سرطان بشری را تمامش کنید زود تر . موشک های قوی بهشون برسونید .اخه کی پشت رزمنده را خالی نگه میداره تو نبرد .موشک قوی بهشون بدید بابا بزنید یک هفته بعد چیزی به نام اسراییل دیگه وجود نخواهد داشت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
موشهای آدمکش! از پناهگاهتون که بیرون بیاین میبینین دیگه خونه زندگی براتون باقی نمونده، باید گم شین برین هرجا که پدران آدمکش اشغالگرتون 70 سال پیش زندگی میکردن.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
آغازفروپاشي رژيم نامشروع صهيونيستي
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
همه دعا كنيم اين طويله صهيونيست ها براي هميشه جمع بشه تا مسلمانان نجات يابند و اين حاكمان بي غيرت دول عربي هم به خود آيند
هفتادسال زورگويي و آدم كشي نتيجه بي بصيرتي حاكمان عرب است كه از ترس در برابر اين خانه عنكبوت تسليم شدند و رسوايي و ننگ ابدي برايشان شد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
حملات بهتر است در ساعات حوالی 2 الی 3 بامدارد صورت بگیره و طی این مدت حداقل 100 راکت و موشک شلیک بشه ، حملات پهپادی در شب اگر پهپاد مجهز به سیستم دید در شب باشد به علت پروفایل پروازی پهپاد که ثابت و خطی و قابل حدس زدن نیست میتواند تا 90 در صد موفقیت آمیز باشد . کنترل آسمان در نصف شب و عکس العمل به آن وقتی پهپاد انتحاری در دید رادارهای گنبد آهنین نیست و با سرعت بالا هدایت میشود میتواند زیرساخت های صهیونیست ها را مورد هدف قرار دهد و همه ما میدانیم مهم ترین چیز برای یک کشور زیرساخت های آن میباشد که با حملات موفق میتوان آن کشور را تا ماه ها فلج کرد . زیرساخت ها رو مورد حمله قرار بدهند و روی پهپادها از دوربین های دید در شب استفاده کنند . پیروزی نزدیک است ، انشاالله
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
طي سه سال گذشته دهها عمليات تروريستي و خرابكاري توسط صهيونيست عليه ايران طراحي و انجام شده از جمله :
حملات جدید استاکس نت در سال 1397
تشويق تحریم ها و فشار حداکثری ترامپ
ترور حاج قاسم سلیمانی درسال ٩٨
انفجار در تاسیسات نظامي پارچين و نطنز در1399
نشت کلر از پتروشیمی کازرون ماهشهر1399
آتش سوزی نیروگاه زرگان اهواز 1399
ترور شهید فخری زاده 1399
خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز درسال1400
زدن كشتي هاي نفتكش و تجاري ايران در آبهاي آزاد
ووووو

اكنون تصميم بر اين است كه لانه سست تار عنكبوتي اين رژيم كودك كش ويران شود
0
0