۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۰۵۳۱
حجت الاسلام صادقی:

مسؤول با تفکر اشرافی، درک درستی از مشکلات مردم ندارد

مسؤول با تفکر اشرافی، درک درستی از مشکلات مردم ندارد
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: دولتی که همه دغدغه و نگاهش به بیرون باشد نمی تواند مدافع روحیه انقلابی و تفکر جهادی باشد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص دولت آینده، گفت: امروز کشور به دولتی انقلابی، فساد ستیز، کارآمد، عدالتخواه و مردمی نیاز دارد تا بتواند مشکلات و معضلاتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم.

وی با بیان این که بی تدبیری دولت فعلی در مدیریت کشور، مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است، افزود: تنها راه عبور از این مشکلات روی کار آمدن دولتی انقلابی، ضد فساد و اشرافی گری است تا بتواند عدالت واقعی را در این کشور برقرار کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقصر اصلی وضع موجود دولت فعلی است و باید پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولتمردان در طول هشت سال گذشته هر چه در توان داشتند تنها برای مذاکره بی حاصل و بدون دستاورد صرف کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم از وضعیت اقتصادی امروز کشور گلایه دارند، تصریح کرد: اگر مسؤولان فعلی به جای شعار دادن و تلاش برای مذاکره با غرب، به توانمندی های داخلی تکیه می کردند، امروز وضع کشور این گونه نبود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وعده های اقتصادی دولت فعلی تنها بر روی کاغذ باقی ماند و در عمل نتیجه ای در بر نداشت، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همه این سال ها همواره بر ضرورت توجه مسؤولان به ظرفیت های داخلی تأکید داشتند، اما به هیچ یک از این دغدغه ها و مطالبات پاسخی داده نشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید همه مشکلات کشور را تنها به تحریم ها نسبت داد، بیان داشت: تحریم ها بی تأثیر نیست، اما نه در این حد که هر مشکلی در کشور پدیدار شد بدون توجه به بی تدبیری و ناکارآمدی های داخلی، آن را به تحریم های دشمن وصل کنیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که بسیاری از مشکلات امروز کشور دارای راه حل های داخلی است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه عده ای در داخل که تفکر غرب گرا دارند، همه فکر و ذهنشان مذاکره و ارتباط با بیرون از مرزها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حل مشکلات کشور مذاکره و اجرای دوباره برجام نیست، بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز تأکید فرمودند تکیه بر توانمندی های داخلی و تقویت توان داخلی به معنای بی توجهی به بیرون نیست بلکه نباید همه برنامه های کشور را معطل وعده های توخالی چند کشور اروپایی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، متأسفانه از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در بدنه مدیریتی کشور به خوبی استفاده نشد، افزود: همان جوانان در بخش های مهم و حیاتی کشور همواره افتخار آفرین بودند و هستند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه بسیاری از فرصت ها در طول هشت سال اخیر از دست رفت، خاطرنشان کرد: اگر اعتقاد به بهره گیری از توانمندی داخلی و همچنین بهره گیری از توان و ظرفیت بالای جوانان مؤمن و انقلابی در مسؤولان وجود داشت، امروز بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید ضد فساد، اشرافی گری و حامی عدالت و حق طلبی باشد، تصریح کرد: دولتی که همه دغدغه و نگاهش به بیرون باشد نمی تواند مدافع روحیه انقلابی و تفکر جهادی باشد./950/

ارسال نظرات