۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۰۵۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جنجال های رسانه ای تأثیری در اراده انقلابی شورای نگهبان ندارد

جنجال های رسانه ای تأثیری در اراده انقلابی شورای نگهبان ندارد
مازندران - حجت الاسلام شکریان، تخریب شورای نگهبان از سوی برخی جریان ها را تکمیل پازل دشمن دانست و گفت: جنجال های رسانه ای تأثیری در اراده انقلابی این شورا ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی با هشدار به برخی جریان های انحرافی در ایجاد خدشه به اصل انتخابات و تخریب نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان، گفت: برخی ها بدنبال برهم زدن فضای اعتماد عمومی در کشور هستند و تخریب شورای نگهبان و تخریب انتخابات از سوی برخی جریان های انحرافی و بازی در زمین دشمن است.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو و حضور حداکثری ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه بی نظیر مشارکت عموم ملت ایران بر سرنوشت نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت برخی نهادهای انقلابی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، افزود: شورای نگهبان دژ مستحکم حفاظت از ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی است و لجن پراکنی ها و جنجال های رسانه ای علیه این نهاد انقلابی کوچکترین خدشه ای در مسیر مسؤولیت خطیر این نهاد مقدس ایجاد نخواهد کرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از اظهار نظر برخی جریان های انحرافی و مسئولین سابق، تصریح کرد: نفی انتخابات و تخریب شورای نگهبان از سوی برخی جریان انحرافی در کشور آن هم در آستانه انتخابات حساس پیش رو قطعا برای این جریان انحرافی و شخصیت های معلوم الحال آن گران تمام خواهد شد و باید تبعات سنگین این مواضع غیر اصولی و نابخردانه خود را بپذیرند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به سابقه بسیار ارزشمند و اهمیت جایگاه مهم این نهاد انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند مخالفت با شورای نگهبان دیکتاتوری است و بارها هم رهبری معظم انقلاب نسبت به لجن پراکنی علیه این نهاد مقدس هشدار داده بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی جریان های انحرافی و عده ای معلوم الحال بدنبال جنجال رسانه ای علیه این نهاد انقلابی هستند، ادامه داد: به طور حتم این بازی های رسانه ای در عزم و اراده این شورا برای جلوگیری از نفوذ برخی افراد معلوم الحال به سیستم مدیریتی کشور خللی ایجاد نخواهد کرد و ذره ای در اقتدار و صلابت این دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ نخواهد کاست.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از اظهار نظر غیر اصولی و بی پایه و اساس برخی شخصیت ها و جریان های سیاسی در نفی انتخابات و حمله به شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: اقدام ناپسند برخی شخصیت ها و جریان های سیاسی در نفی انتخابات و حمله به نهاد مقدسی چون شورای نگهبان زیبنده نظام اسلامی نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران افزود: همین افراد از همین ساز و کار قانونی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مسئولیت رسیدند و باید امروز پاسخگوی عملکرد دوره مدیریتی خود باشند.
 
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و نقش آن در تعیین سرنوشت کشور، بیان داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با شاخصه های رهبری معظم انقلاب در انتخابات مسؤولان کشور به طور قطع در سرنوشت و آینده کشور اثرگذار خواهد بود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور با انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم رفع و یا کاهش خواهد یافت و با روی کار آمدن دولت جوان و بانشاط و گفتمانی و انقلابی به طور قطع بار دیگر جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان تثبیت خواهد کرد./950/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
0
0