۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۸۰۷۸۳
استاد حوزه علمیه مازندران عنوان کرد؛

دولت انقلابی و تحول خواه، راه حل عبور از مشکلات کشور

دولت انقلابی و تحول خواه، راه حل عبور از مشکلات کشور
مازندران - حجت الاسلام فلاح گفت: راه عبور از وضعیت امروز کشور، روی کار آمدن یک دولت انقلابی، تحول خواه و فساد ستیز است.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران بر ضرورت حمایت قاطع از جریان انقلابی در انتخابات پیش روی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز کشور در عرصه مدیریتی برای عبور از مشکلاتی که امروز همه مردم با آن مواجه هستند به حضور جریان انقلابی نیازمند است، افزود: به طور حتم با روی کار آمدن چنین جریانی مشکلات کشور به حداقل خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری از ملت بزرگ ایران، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همان طور که در 42 سال اخیر همواره نشان دادند گوش به فرمان ولایت هستند این بار نیز با حضور حماسی خود در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب خواهند داد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تلاش های مذبوحانه ای را آغاز کردند، تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت ها به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

وی با اشاره به این که دشمن با ایجاد شبهه در جامعه به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و صندوق های رأی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا روحانیت و نخبگان دلسوز جامعه باید با آگاهی دادن به جامعه، نسبت به توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی روشنگری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی افراد در داخل نیز همسو با دشمن حرکت می کنند، ادامه داد: زیر سؤوال بردن خدمات و تلاش های شورای نگهبان و تشویق به شرکت نکردن در انتخابات، خیانتی نابخشودنی است.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که شورای نگهبان سد محکمی در برابر افراد و جریان های معلوم الحال و انحرافی است، خاطرنشان کرد: حمایت از این نهاد انقلابی به طور حتم تقویت نظام و انقلاب است.

وی با بیان این که جریان های لیبرال و انحرافی در مدت ها قبل هجمه به سمت شورای نگهبان را آغاز کردند، ادامه داد: این جریان ها که منافع فردی و جریانی خود را در خطر می بینند با هجمه های رسانه ای به سمت شورای نگهبان تلاش می کنند این نهاد انقلابی را در فشار قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که افرادی که امروز در مقابل شورای نگهبان قرار گرفتند از همین مسیر به جایگاه های مهمی در کشور رسیدند، خاطرنشان کرد: این افراد و جریان ها باید بدانند بازی های رسانه ای و هجمه های آنها هیچ تأثیری در رویکرد و اراده این نهاد انقلابی ندارد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که متأسفانه کشور در سال های اخیر به دلیل سیاست های نادرست جریان حاکم با مشکلات بسیاری مواجه شده است، تصریح کرد: امروز تنها راه عبور از این وضعیتی که در آن قرار داریم، روی کار آمدن یک دولت انقلابی، تحول خواه و فساد ستیز است.

وی بر ضرورت تقویت وحدت میان همه گروه ها و جریان های انقلابی کشور تأکید کرد و افزود: به طور حتم تقویت وحدت در این جریان می تواند آثار و برکات بسیار ارزشمندی را برای کشور در پی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه آقایان با بی تدبیری و ناکارآمدی کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه کردند، خاطرنشان کرد: همین افراد که امروز در مسند امور کشور قرار دارند با سناریوی تازه ای تلاش می کنند اذهان عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
حضور مردم در صحنه باعث تقویت دولت انقلابی خواهد شد.
0
0