۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۷۹۳
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

ضرورت نظارت دقیق بر شیوه‌های تبلیغاتی در انتخابات

ضرورت نظارت دقیق بر شیوه‌های تبلیغاتی در انتخابات
مازندران - امام جمعه ساری، بازکردن باب گناه برای رأی آوری را روبرو شدن با آتش جهنم دانست و بر ضرورت نظارت دقیق بر شیوه‌های تبلیغاتی در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد.

وی با اشاره به این که دشمن در فضای مجازی به شدت مردم را از حضور در انتخابات منصرف و پشیمان می کند، افزود: شورای فرهنگ عمومی برای استفاده از فضای مجازی برای افزایش مشارکت برنامه دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در انتخابات دو موضوع اصل مشارکت و افزایش آن اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با اقدامات مناسب و ایجاد فضای بهتر در جامعه، زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به جریان غدیر خم اشاره کرد و با بیان این که ما با آن فاصله داریم و در این زمینه آنطور که باید اقدامی انجام ندادیم، تصریح کرد: فعالیت‌هایی در بزرگداشت و تجلیل و معرفی از این موضوع صورت نگرفته، امیدواریم دستگاه‌های فرهنگی از همین الآن همت کنند.

امام جمعه ساری همچنین به مسأله حجاب اشاره کرد و افزود: باید با تشکل های زیر زمینی و پشت پرده ای که بی حجابی را در جامعه تشویق و ترغیب می کنند برخورد جدی شود.

وی همچنین بر ضرورت نظارت بر دستگاه های دولتی پیرامون رعایت حجاب تأکید کرد و گفت: باید مدیران براساس ارزش ها در زیر مجموعه رتبه بندی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید از تشکل هایی که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می کنند حمایت شود، خاطرنشان کرد: تلاش شود تا سمن ها و تشکل های مردمی در جهت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به شعار امسال مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که باید این مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری بیشتر جدی گرفته شود، افزود: فقر زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری‌ها است به همین دلیل تحقق شعار سال می تواند عامل رشد اقتصادی و رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: تقویت تولید موجب افزایش اشتغال در جامعه خواهد شد که این مسأله موجب رغبت بیشتر جوانان به امر ازدواج در کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه بیشتر نهادهای امنیتی و نظارتی نسبت به عملکرد و رفتار ستادهای تبلیغاتی در انتخابات تأکید کرد و گفت: متأسفانه در ایام انتخابات برخی ستادهای تبلیغاتی می توانند ترویج کننده ناهنجاری هایی در جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که بازکردن باب گناه برای رأی آوری برابر با روبرو شدن با آتش جهنم با خرید آتش است، تصریح کرد: از این رو نظارت بر شیوه‌های تبلیغاتی در انتخابات اولویت دارد./950/

ارسال نظرات