۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۸۰۸۱۳
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

آمریکا به ایجاد فضای دو قطبی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است

آمریکا به ایجاد فضای دو قطبی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آمریکا تنها راهی که پیش کشیده است این است که با ایجاد اختلاف و استفاده از فضای دو قطبی در جامعه، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در اولین جلسه قرارگاهی منطقه ای با حضور امامان جمعه مناطق پنجگانه اصفهان گفت: تشیکل قرارگاه های فرهنگی شهر با برنامه ریزی و اهداف مشخص ، حرکت جدیدی‌ست و باعث انسجام هر چه بیشتر ائمه جمعه در راستای اهداف انقلاب و رفع دغدغه های مناطق و مسائل مختلف خواهد شد .

وی در ادامه افزود:  امروز نیاز مهم و اساسی کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته اصلح و انقلابی در مسند ریاست قوه مجریه است، در این راستا جلسات بصیرت افزائی و آگاه نمودن مردم از خدمات نظام و انقلاب و هشدار دادن در مورد نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام از جمله فعالیت هایی است که ائمه جمعه می توانند به بهترین صورت در برنامه های خود داشته باشند و قطعا وجود چنین قرارگاه های با مدیریت اشخاص شایسته ای همچون ائمه محترم جمعه اثرگذاری دوچندانی خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: لازم است تا شبهات پاسخ داده شود و با آگاه ساختن مردم، یأس و ناامیدی را کنار زد تا جای خود را به شور و نشاط و امید دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی آمریکا تنها راهی که پیش کشیده است ایجاد اختلاف است؛ آن‌ها قصد دارند از ایجاد دو قطبی در جامعه استفاده کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برخی از ویژگی‌ها رئیس‌جمهور اصلح عنوان کرد: کاندیداها نباید وعده‌هایی دهند که نتوانند آن را محقق کنند؛ برخی از کاندیداها قصد دارند تمام دارایی‌های کشور را بین مردم تقسیم کنند درحالی‌که به این فکر نمی‌کنند با خزانه خالی و تقسیم دارایی‌های کشور چگونه می‌خواهند کشور را اداره کنند .

وی ادامه داد: به عنوان مثال چاپ پول، ارزش پول ملی را کاهش می‌دهد؛ برخی از کاندیداها قبل از انتخاب شدن‌ آن‌ها به عنوان رئیس‌جمهور گفته بودند که پول چاپ نمی‌کنند اما این کار را انجام دادند چراکه با شرایطی که ایجاد شده است، حتی نمی‌توانند حقوق کارمندان دولتی را پرداخت کنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: لازم است تا کاندیداها برنامه‌های مدوّن و قابل‌اجرا در شرایط تحریم داشته باشند؛ برنامه‌های اجرا شده توسط رؤسای جمهور قبلی که به خوبی اجرا شده است را نادیده نگیرند؛ این‌گونه نیست که هر مدیر و هر برنامه‌ای که توسط دولت‌های قبلی اجرا شده، خوب نیست بلکه باید از ظرفیت‌های گذشته استفاده کرد و مسیر صحیح را ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اشتیاق مردم برای برگزاری نماز جمعه در سراسر استان اصفهان گفت: ما تابع تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا هستیم و در صورتی که این ستاد با شرایط کنونی و در صورت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجازه دهد، نماز جمعه برگزار می‌شود البته شرایط بسیار دشوار است و بنده تابع تصمیم‌گیری ستاد و کارشناسان هستم.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان جهت همکاری در تشکیل قرارگاه های ائمه جمعه مناطق اصفهان گزارشی از روند فعالیتهای دوره جدید مدیریت دفتر نمایندگی ارائه نمود و گفت: 17 قرارگاه شهرستانی ائمه جمعه تشکیل شده است و ظرفیت بسیار خوب ائمه جمعه در راستای اهداف مقدس انقلاب ظرفیتی بی نظیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ بیان کرد: جلسات تشکیل قرارگاه منطقه‌ای در شش ماه اول امسال در چهار منطقه دیگر در دستور کار قرار دارد.

گفتنی‌ است در این جلسه حجت الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)  ، حجت الاسلام محمودی امام جمعه ملک شهر ، حجت الاسلام ملکیان امام جمعه سپاهان شهر و حجت‌الاسلام ربانی امام جمعه  خوراسگان  حضور داشته و نظرات و دیدگاههای خود را در راستای مسائل مختلف شهر مطرح کردند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات