۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۸۰۸۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری مردم راه حل رفع مشکلات کشور است

مشارکت حداکثری مردم راه حل رفع مشکلات کشور است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مشارکت مردم راه حل رفع مشکلات کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انتخابات را مهم ترین مسأله کشور عنوان کرد و بیان داشت: در انتخابات یک نفر رییس جمهور می‌شود و ده ها نفر را به عنوان وزیر، استانداران، مدیران و… به صورت شبکه ای انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضروروت بصیرت و آگاهی نسبت به انتخاب فرد اصلح تأکید و خاطرنشان کرد: اگر این انتخاب ها در راستای شایسته سالاری باشد می‌توانند کشور ما را به وضعیت مطلوب برسانند.

وی با بیان اینکه فردی را باید برگزید که بتواند مشکلات داخلی و خارجی کشور را حل کنند، ادامه داد: مردم باید به شاخصه های فرد اصلح توجه داشته باشند و انتخابی آگاهانه انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری کشور اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکلات ما ملتی ممتاز و سرآمد هستیم.

وی ادامه داد: راه حل رفع مشکلات کشور مشارکت حداکثری و انتخاب بهترین گزینه برای ریاست جمهوری و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا است.

دشمن شناسی و دشمن ستیزی از مؤلفه های مهم فرد اصلح است

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: در انتخاب فرد اصلح باید به شاخصه های تدین، تعهد و کارآمدی، عدالت، دشمن شناس بودن و دشمن ستیزی توجه داشت.

وی به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی ملت ایران است و این همبستگی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

دشمن در پی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه دشمن در زمینه کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: دشمنان ملت ایران می‌خواهند که حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ نشان دهند ولی مردم در چنین صحنه‌ای به وظیفه خود که مشارکت حداکثری در انتخابات است، عمل می‌کنند و نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

وی به اقتدار ایران اسلامی و نقش مردم در پیشرفت کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز هیچ رخدادی در منطقه بدون حضور ایران حل نمی‌شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات