۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۷۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سیاه نمایی‌ها سبب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات نشود

سیاه نمایی‌ها سبب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات نشود
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید وارد دهه چهارم عمر خود شده است نباید با سیاه نمایی برخی سبب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درسالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، گفت: ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه برای حضور همگانی مردم در انتخابات پیش رو از جمله وظایف مسؤولان است.

وی با تأکید براینکه نباید به دشمن اجازه داد مردم را نسبت به حضوردر انتخابات دلسرد کند، افزود: عدم انگیزه مردم برای حضور در انتخابات از اهداف دشمن در انتخابات پیش رو است.

به گفته وی انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید وارد دهه چهارم عمر خود شده است نباید با سیاه نمایی برخی سبب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به حضور همگانی در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: حضور و مشارکت همگانی مردم در انتخابات سبب اقتدار ملی و عزت نظام و کشوردرجهان و مأیوس شدن دشمن است.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی موجود و مشکلات گلایه داشته باشند، اما کشوردستاورد‌های مهم و چشمگیری را در حوزه‌های مختلف داشته است که باید برای مردم گفته شود.

وی رسالت رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و جراید را در انعکاس دستاور‌های نظام در این برهه از زمان حساس و مهم دانست و اظهارداشت: رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل بی ارزش نسبت به تقویت افکارعمومی نسبت به نظام باید اهتمام ویژه داشته باشند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات