۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۸۰۸۵۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان:

میدان امروز، صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات است

میدان امروز، صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات است
اصفهان - حجت الاسلام صادقی میدان امروز را صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: این میدان است که به دیپلماسی قدرت حرف زدن و چانه زنی می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی پیش ظهر امروز در نشست ائمه جماعات شهرستان کاشان که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، گفت: نباید نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی بی تفاوت بود و با حضورخود در انتخابات پیش رو باید دین خود را نسبت به شهدا، امام شهدا، رهبری و نظام اسلامی ادا کنیم.

وی با اشاره به فرمایش اخیر آیت الله جوادی آملی مبنی براینکه عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای برابر با سیلی خوردن حاکمیت دینی است، گفت: عدم حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها مشکلات جامعه را حل نخواهد کرد بلکه سیلی محکمی از دشمن خواهیم خورد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: شتاب روند روبه رشد انقلاب اسلامی زمانی ادامه خواهد شد که ما سربازانی در امتداد رهبرمعظم انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام صادقی تأکید کرد: شتاب روبه رشد انقلاب اسلامی با روی کارآمدن مدیران ترسو، بی حال و سست متوقف خواهد شد و نخواهد توانست این روند را به دلیل نداشتن سربازان و فرماندهان میانی قوی ادامه داد.

حضورهمگانی مردم در انتخابات برای رفع مشکلات موجود درگرو داشتن تقوا است
وی برگزاری انتخابات با حضورهمگانی مردم در انتخابات برای رفع مشکلات موجود را درگرو داشتن تقوا دانست و افزود: داشتن تقوا درانتخاب کاندیدای اصلح از بین تعدد کاندیدا‌ها نقش مهم و اصلی را دارد.

به گفته وی حضور همگانی و آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح تحول بزرگی در نظام مدیریتی کشور خواهد شد و سبب تقویت نظام و برطرف شدن مشکلات کشور خواهد می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان نا امید کردن مردم از حضور در انتخابات پیش رو را از توطئه‌های امروز دشمن اعلام کرد و اظهارداشت: ایجاد امید در جامعه امروز وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام صادقی هدف و رویکرد اصلی انتخابات را تغییر وضعیت موجود دانست و ادامه داد: امروز اکثریت مردم از وضعیت موجود نظام اداری و اجرایی کشو رضایت ندارند و نیاز به تغییر و تحول اساسی در وضعیت موجود از طریق حضورهمگانی در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است.

وی تغییر وضعیت موجود با حضور در کف خیابان‌ها و اعتراض و اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی و بیت المال را دارای هزینه سنگین برای نظام و مردم دانست و افزود: تنها چیزی که می‌تواند وضعیت موجود را بدون هزینه تغییردهد حضور همگانی در انتخابات و انتخاب اصلح است.

به گفته وی هرکس هراعتراضی نسبت به وضعیت موجود کشور دارد می‌تواند از طریق انتخابات و حضور در پای صندوق رای و عدم رای به مسببین اصلی مشکلات کشور و انتخاب کاندیدایی که توان حل مشکلات را دارد اعتراض خود را نشان دهند.

مسالمت‌ترین راه برای اعتراض به وضعیت نابسمان موجود حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تأکید کرد: مسالمت‌آمیزترین راه برای اعتراض به وضعیت نابسمان و بیمار موجود امروز، حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام صادقی درادامه با اشاره به این فرمایش رهبری که علاج درد‌های مزمن کشور حضورعمومی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست ریاست جمهوری است، گفت: افرادی که می‌گویند قوه مجریه و ریاست جمهوری اختیارات ندارد کسانی هستند که یا نمی‌دانند و یا قصد دارند مردم را گمراه کنند درحالیکه بقیه قوا و نهاد‌ها نسبت به جایگاه ریاست جمهوری در حد صفر هستند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید مراقب باشند رای آن‌ها هرچند به یک نفر است، اما رای آن‌ها در واقع به همه مسولان نظام از راس تا سطوح پایین است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: انتخاباتی درتغییر وضعیت موجود موثر خواهد بود که حضور همگانی، انتخاب اصلح و شخصیتی ولایتمدار و متخصص و سرباز و جوان و جوانگرا باشد.

حجت الاسلام صادقی گفت: عدم حضورهمگانی و کم رنگ شدن انتخابات سبب خواهد شد وضعیت موجود تغییر نکند و دشمنان داخلی و خارجی از عدم حضور مردم در پای صندوق رای خوشحال خواهند شد.

به گفته وی معتقدان به دیپلماسی و منتقدان به میدان که اعتقاد دارند این دیپلماسی است که میدان را تعیین می‌کند، کمال بی خردی است چرا که این میدان است که به دیپلماسی قدرت حرف زدن و چانه زنی می‌دهد.

میدان امروز صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، میدان امروز را صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات دانست و عنوان کرد: اگر امروز میدان انتخابات قوی نباشد و مردم در آن حضور نداشته باشند مسوؤلان در مذاکرات منفعل خواهند بود،اما اگرمیدان انتخابات ضعیف باشد دشمن برای ما شرط خواهد گذاشت.

وی افزود: زمانی که میدان را در اختیارداشته باشیم قدرت چانه زنی و شرط گذاری دیپلماسی بیشتری خواهیم داشت و میدان امروز ما حضور آگاهانه و همگانی در انتخابات است.

حجت الاسلام صادقی گفت: رئیس جمهوری که با اکثریت آرای مردم انتخاب می‌شود قدرت چانی زنی بیشتری با ابرقدرت‌های جهان خواهد داشت.

وی درادامه با اشاره به شکست دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات، گفت: اگر دشمن نتواند حضورمردم را در انتخابات را کمرنگ کند برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود به دروغ پردازی، اغوای رسانه ای، پول پاشی، خرید رای، فریب و امیدسازی دروغین، تخریب کاندیدا‌های مورد اعتماد مردم و رقیب هراسی متوسل می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از ره زنی رای مردم به عنوان یکی از دسیسه‌های دشمن در انتخابات نام برد و افزود: دشمن درانتخابات با دزدیدن ذهن و هوش و افکار مردم رای مردم را می‌دزد.

وی افزود: درانتخابات پیش رو باید مراقب بود بار دیگر کلاه سرمان نرود و مردم باید به عنوان بازیگر اصلی صحنه تغییر قدرت به رای خود باور و اعتقاد داشته باشند که می‌توانند با رای آگاهانه خود سبب ایجاد تحول شوند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براینکه مردم مراقب باشند رای گرانبها و با ارزش خود را سمن بخس نفروشند و از دست ندهند، گفت: رای مردم در انتخابات به شدت گران است و نباید رای خود ارزان فروخت چرا که در برابر رای خود مسؤول هستیم و درعملکرد خیر و شر کاندیدای منتخب خود شریک خواهیم بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در ادامه وحدت درانتخابات را یکی مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی دانست و گفت: در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری باید مراقب شکستن آرا و ایجاد تفرقه بود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو هر رای ما شلیک یک گلوله به طرف دشمن است و این حجم گلوله به طرف دشمن هر چقدر بیشتر باشد دشمن بیشترناامید و زمین گیر خواهد شد افزود: رای آگاهانه و انتخاب کاندیدای ولایتمدارمردمی و با مردم و درامتداد ولایت، قلب دشمن را متلاشی خواهد کرد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات