۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۸۰۸۷۰

بیانیه آیت‌الله سیفی مازندرانی در نقد عملکرد روحانی و لاریجانی

بیانیه آیت‌الله سیفی مازندرانی در نقد عملکرد روحانی و لاریجانی
آیت‌الله سیفی مازندرانی با صدور بیانیه‌ای در نقد عملکرد روحانی و لاریجانی، تصریح کرد: وای بر شما اگر روزی ملت انقلابی ایران از اهداف پشت پرده سیاسی شما اطلاع پیدا کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیفی مازندرانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در نقد عملکرد آقایان روحانی و لاریجانی بیانیه ای صریحی صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جای بسی تأسف است از برخی مسئولین که هنوز پیگیر مذاکره با سران استکبار و طواغیت خون خوار استعمار هستند، آنانی که بارها حمایت خود را از کشتار وحشیانه‌ی مسلمین یمن و فلسطین و افغانستان و عراق و سایر بلاد مسلمین جهان اعلام کرده، بلکه خودشان با ارسال سلاح های مرگبار و نیروهای مسلح در میان مسلمین وحشیانه ترین کشتار را به راه انداخته و به زنان باردار و نوزادان و سالخوردگان و نمازگزاران در مسجد و بیماران در بیمارستان هم رحمی نکردند‌‌.

آنانی که به رسول خدا پیامبر عظیم الشأن اسلام جسارت و توهین روا داشته و با به راه انداختن جنگ نیابتی فرقه سفاک داعش هدم و نابودی عتبات عالیات و معالم دین و شریعت را در سر داشتند، و اگر نبود فداکاری نیروهای الهی قدس سپاه پاسداران ایران و الحشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و رشادتهای سردارانی همچون شهید سلیمانی قهرمان و ابومهدی المهندس تا به حال اثری از معالم دین و مذهب نبود.

آنانی که با هدف ریشه‌کن کردن این نیروهای توانمند جان بر کف معاهده اف ای تی اف را برای مبارزه مالی و اقتصادی با مهمترین سازمان های مومن و انقلابی ایران و محور مقاومت بر برخی مسئولین منحرف روشنفکر مآب سست عنصر تحمیل و آنان را قانع به تصویب و اجرای این حربه استعماری نموده اند.

در رأس این عناصر رئیس مجلس سابق بود که با مدیریت ایشان این معاهده به تصویب و دیگری رئیس جمهور فعلی بود که ایشان بدون توجه به مخالفت شورای نگهبان و بی اعتنا به عدم تصویب شورای مصلحت و بدون اجازه ولی امر مسلمین بر خلاف قانون دستور اجرای این معاهده جنایت بار را صادر نمود.

و عجیب است که اینان و همدستانشان هنوز داعیه‌ی ریاست جمهوری آینده ایران را دادند!!!

 زهی خیال باطل مگر آن که نیروهای مومن و انقلابی و خانواده‌های شهدا مرده باشند.

آنانی که با تنیدن دام سیاسی معاهده ۲۰۳۰ خواستند حیا و عفت را از جوانان با ایمان و غیرتمند ملت نجیب ایران گرفته و خواستند با پذیرش این معاهده ننگین به مطامع سیاسی خود برسند، و متاسفانه تا حدودی به اهداف شوم خود رسیدند.

شما مگر نشنیده اید که ولی امر مسلمین فصل‌الخطاب را درباره لغو یکباره همه تحریم ها و راستی آزمایی برجام را صادر کرده اند پس چرا با علم به این معنا مذاکره را دنبال و فرسایشی می کنید؟!

 آیا شما هنوز ماهیت پلید سران استکبار را نشناخته اید؟ یا اینکه دنبال مطامع سیاسی و جناحی خود هستید؟!

وای بر شما اگر روزی ملت رشید و مومن انقلابی ایران اهداف پشت پرده سیاسی شما را همچون قضیه آقای ظریف اطلاع پیدا کند.

 مگر ندیده‌اید قرآن را که فرمود: (فاتموا الیهم ما لم ینقصوکم شیئا و لم یظاهرو علیکم احدا)

 ترجمه: شما حق پایبندی به معاهده با کفار را ندارید اگر آنان پس از معاهده به عزت و کیان و دین و شرف شما آسیب رسانده و از دشمنان شما پشتیبانی کنند.

 آیا آنان به پیامبر شما توهین نکرده‌اند؟

 آیا آنان به مسلمانان مقیم کشورهایشان ظلم و جنایت و تبعیض روا نداشته اند؟

آیا آنان از دشمنان دین شما صهیونیست و آمریکای جنایتکار حمایت نکرده و نمی کنند؟ بلکه دست در دست آنان گذاشته اند.

مگر ولی امر مسلمین سران استکبار اروپایی را در جنایت و خیانت و ظلم و استکبار و بدعهدی همانند آمریکا معرفی ننموده اند؟

مگر نفرمودند: هیچ نفعی تاکنون از برجام عاید ما نشده، بلکه خسارت محض بوده است.

پس شما چه فکر می کنید و این تذهبون؟!

این جانب اتمام حجت خود را بر شما و همه همفکرانتان کرده‌ام.

شما به حکم اولیه‌ی کتاب خدا قرآن مجید و با حکم شرعی ثانویه ولی امر مسلمین ‐  شرایط نه گانه برجام - و توصیه‌های مکرر ایشان مخالفت نموده، و راه انحراف و عصیان را در پیش گرفته‌اید و امیدوارم و دعا می کنم که خدای تعالی با لطف و کرم خود شما را سر عقل بیاورد و بصیرت عنایت فرماید.

و السلام علی من اتبع الهدی

حوزه علمیه قم

علی‌اکبر سیفی مازندرانی

 ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ع ع از حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
حاج اقا بهتر نیست با مطالعه و اطلاعات بیشتر بیانیه بدهید ؟

...انتقاد
1
2