۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۹۷۴

تبریک شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به فلسطینیان غیور

تبریک شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به فلسطینیان غیور
شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران با صدور پیامی، پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران با صدور پیامی، پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در نبرد ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در نبرد ۱۲ روزه، دست برتر انتفاضه در برابر جنایات و جنگ افروزی‌های رژیم کودک کش صهیونیسیتی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.

این بار مقاومت فلسطین با وحدت و یکپارچگی و اراده‌ی برآمده از توکل به پروردگار در جای‌جای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در قدس، غزه و کرانه باختری هیمنه پوشالین رژیم اشغالگر قدس را به چالش کشاند و شکستی سهمگین و راهبردی دیگری بر این دولت جعلی صهیونیسم تحمیل کرد.

اکنون انتفاضه فلسطین با پشتوانه، حمایت و همراهی جبهه مقاومت و با عمل به رهنمود‌های آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و درس گرفتن از مکتب شهید قدس حاج قاسم سلیمانی صهیونیست‌های اشغالگر را مجبور به التماس برای آتش بس یکجانبه کرده و بیش از هر زمان دیگری نشان داد که غده سرطانی اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است

ملت شریف و مظلوم فلسطین و قهرمانان جهاد اسلامی، حماس و همه گروه‌های مجاهد به سران بی غیرت و خودفروخته برخی کشورهای عربی و اسلامی که تن به عادی سازی ننگین با رژیم سفاک صهیونیستی دادند نشان داد که با صلابت، اقتدار و یکپارچگی می‌توان نه تنها بر آرزوی پوشالی نیل تا فرات غاصبان فلسطین پایان داد، بلکه می‌شود با صلابت به بازپس گیری سرزمین‌های اجدادی خود و اخراج اشغالگران و تشکیل دوباره فلسطین نیز فکر کرد.

اینک این  مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی باید با فشار بیشتر به دشمن صهیونیستی تکلیف آینده خود را با برگزاری همه پرسی روشن کنند و فصلی نوین در مقاومت ۷۰ ساله خود در تقابل با استکبار جهانی رقم زنند.

اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران اسلامی به همراه عالمان دینی و فرزانگان پشتیبان مقاومت اسلامی به روح پر فتوح شهیدان مقاومت ۱۱روزه و فرماندهان شهید عملیات غرورآفرین سیف القدس و بر رزمندگان جان بر کف حماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه و برجوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله مقاومت «شیخ جراح» درود می‌فرستیم و با تمام وجود معتقدیم نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

ارسال نظرات