۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۰۴۱
روحانی برجسته شیعه پاکستان:

پذیرفتن اسرائیل خیانت به ملت و آرمان های پاکستان است

پذیرفتن اسرائیل خیانت به ملت و آرمان های پاکستان است
حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: اگر دولتی برای پذیرفتن اسرائیل در پاکستان تلاش کند، به ملت و آرمان های کشور خیانت کرده است.

به گزارش خبرنگار سروس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ ذوالفقار علی انصاری از روحانیون برجسته شیعه پاکستان در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین و قدس، گفت: اگر دولتی برای پذیرفتن اسرائیل در پاکستان تلاش کند، به ملت و آرمان های کشور خیانت کرده است.

راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین و قدس و با شرکت روحانیون و رهبران دینی مذاهب مختلف روز گذشته در منطقه سکردو بلتستان پاکستان برگزار شد.

شرکت کنندگان خشمگین شعار مرگ بر آمریکا، مرگ اسرائیل و مرگ استکبار جهانی سردادند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان این که طبق فرمایشات موکد قرآن کریم یهود دشمن جدّی اسلام و مسلمانان است، به سخنان بانی پاکستان محمد علی جناح اشاره کرد و گفت: اسرائیل رژیمی غاصب و اشغالگر در سرزمین فلسطین است، پاکستان به هیچ وجه نمی تواند این رژیم را بپذیرد.

وی با اشاره به این که اگر دولتی برای پذیرفتن اسرائیل در پاکستان تلاش کند، به ملت و آرمان های کشور خیانت کرده است، با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: اسرائیل نفس های آخرین خود را می کشد، وجود اسرائیل بزودی از نقشه جهان محو خواهد شد و توطئه آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری برای تشکیل اسرائیل بزرگ ناکام خواهد ماند.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که دولت عمران خان با کشورهای مسلمانی که با اسرائیل روابط دوستانه برقرار کرده اند و این رژیم ساختگی را به رسمیت شناخته اند قطع روابط کند، خطاب به سران کشوری های عربی اسلامی، گفت: هرچه زودتر سفارت خانه های اسرائیل را در سرزمین های خود ببندید و گول قول های پوچ این رژیم فاسد در خصوص تامین امنیت خودتان را نخورید، این رژیم اگر توانائی داشت از خودش دفاع می کرد، گروه های مقاومت باد گنبد آهنین را خالی کردند اند.

از طرفی دیگر رحمت الله بیگ از رهبران دینی اسماعلیه (شش امامیه) پاکستان مولانا عبد الکریم غزالی از علمای اهل حدیث اهل سنت در سخنانی به ملت غیور فلسطین و گروه مقاومت درود فرستادند و جهان اسلام را به اتحاد و همدلی اسلامی فراخواندند./988/

ارسال نظرات