۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۰۵۸
کارکنان اپییکا پیراپزشکی پاکستان:

سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق انسانی نوکر آمریکا هستند

سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق انسانی نوکر آمریکا هستند
کارکنان اپییکا پیراپزشکی پاکستان در اجتماعی که در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد، گفتند: سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق انسانی نوکر آمریکا اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین با اهتمام اپییکا پیراپزشکی پاکستان و با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی نیشتر، مدیر عامل اپییکا پیراپزشکی، اطهر اقبال رییس اپییکا پیراپزشکی، رانا شاهد نائب رییس اپییکا پیراپزشکی، راشدستار دبیر کل مجموعه اپییکا پیراپزشکی، رانا محمد عامر رییس کارکنان پیراپزشکی و دیگر کارکنان و عهده داران، در شهر ملتان پاکستان برگزار شد.

اطهر اقبال رییس اپییکا پیراپزشکی پاکستان در سخنانی با بیان این که قدس شریف نخستین قبله جهان اسلام است و فلسطین سرزمین انبیا و اولیای الهی است، حمله به نمازگزاران فلسطینی در حال ادای فریضه نماز را به شدت محکوم کرد و آنرا عملی غیر انسانی دانست.

رانا شاهد نائب رییس اپییکا پیراپزشکی پاکستان با اشاره به این که سکوت سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی حقوق انسانی بر قضیه فلسطین و کشمیر نشان از بردگی و غلامی آنان به دست آمریکا است، گفت: آمریکایی ها پشت تمام مظالم و  کشتار مسلمانان در جهان اند.

راشد ستار دبیر کل مجموعه اپییکا پیراپزشکی پاکستان خطاب به جهان اسلام گفت: برای نجات از سیاست های توطئه گرانه آمریکا و اسرائیل یک استراتژی جامع تدوین کنید و تمام دولت های اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل موضع واحد اتخاذ کنید.

یاد آوری می شود که حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران روزه دار در جمعه الوداع موجب بروز جنگ و درگیری بین اسرائیل و گروه مقاومت شد.

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی موجب تخریب تعداد زیادی از منازل مسکونی و شهادت و زخمی شدن هزاران کودک، زنان و مردم بی گناه فلسطین شد./988/

ارسال نظرات