۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۸۱۰۶۰
حجت الاسلام صادقی:

تفکرات پوسیده غربی در بدنه مدیریتی کشور رخنه کرده است

تفکرات پوسیده غربی در بدنه مدیریتی کشور رخنه کرده است
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: وضعیت امروز کشور محصول تفکرات پوسیده غربی است که متأسفانه در بدنه مدیریتی کشور رخنه کرده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، این روز را یادآور از خودگذشتگی و مجاهدت خالصانه رزمندگان جبهه اسلام در دفاع از میهمن اسلامی برشمرد.

وی با بیان این که فرزندان غیور ایران اسلامی با ایثار و رشادت مثال زدنی خود خرمشهر را آزاد کردند، افزود: این مجاهدت تاریخی و حماسی موجب خنثی شدن نقشه شوم استکبار جهانی برای جدا کردن بخش هایی از خاک ایران شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه سوم خرداد ثابت کرد با ایمان و توکل به خداوند متعال و همچنین پایداری و مقاومت می توان هر غیر ممکنی را ممکن ساخت، تصریح کرد: حماسه عظیم فتح خرمشهر با محاسبات نظامی ممکن نبود، اما غیرت، پایداری و مقاومت مردم و رزمندگان جبهه اسلام، موجب بیرون راندن دشمن تا دندان مسلح شد.

حجت الاسلام صادقی، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان این که این حماسه عظیم اوج مقاومت، ایستادگی و جانفشانی در راه اسلام و وطن بوده است، ادامه داد: پاسداشت این روز تاریخی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و با توجه مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه رزمندگان جبهه اسلام در آزاد سازی فتح خرمشهر نشان داد می توان با ایستادگی، مقاومت و توکل بر خداوند متعال از سد همه مشکلات و بحران ها عبور کرد، بیان داشت: همه لحظات هشت سال دفاع مقدس سرشار از درس های فراموش ناشدنی است که می تواند راهگشای بسیاری از امور امروز کشور باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز کشور برای عبور از مشکلات نیازمند همان روحیه و تفکر است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال های به دلیل پرداختن به حاشیه های غیر ضروری از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس کمی فاصله گرفته ایم.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تقویت تفکر و روحیه جهادی و انقلابی در جامعه تأکید کرد و گفت: کشور را نمی توان با تفکر لیبرال اداره کرد بلکه جامعه اسلامی برای تحول و پیشرفت به تفکر جهادی و انقلابی نیازمند است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که وضعیت امروز کشور محصول تفکرات پوسیده غربی است که متأسفانه در بدنه مدیریتی کشور رخنه کرده است، بیان داشت: باید روحیه انقلابی و تفکر جهادی در بخش های مختلف جامعه نهادینه و گسترش پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بر برخی ها در تلاش هستند ارزش های دفاع مقدس در جامعه اسلامی کمرنگ شود، ادامه داد: در برابر این تفکر مضر و خطرناک باید، روحیه ایثار و شهادت در همه سطوح کشور گسترش پیدا کند تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه اسلامی در ابعاد مخلتف باشیم.

حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که نهادهای فرهنگی، تبلیغی و انقلابی نقش بی بدیلی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر عهده دارند، افزود: این فرهنگ اصیل که عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در 42 سال اخیر بوده باید به یک گفتمان غالب در کشورمان تبدیل شود./950/

ارسال نظرات