۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۸۰۹۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم در انتخابات فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را نخورند

مردم در انتخابات فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را نخورند
مازندران - امام جمعه ساری، دادن هزاران وعده به مردم از سوی کاندیداها را کار نادرستی دانست و گفت: خلف وعده گناه کبیره است و نباید وعده های بدون پشتوانه به مردم داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و ارتحال امام خمینی(ره) که در شرکت گاز استان برگزار شد با اشاره به فتح بزرگ خرمشهر از سوی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان این کشور با دستان خالی اما ایمان و اراده پولادین خرمشهر را تا آخرین لحظه حفظ کردند.

وی با بیان این که رزمندگان جبهه اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری خلق کردند، افزود: حماسه‌هایی که در جریان غصب خرمشهر آفریدند بیش از حماسه‌هایی است که در فتح آن رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید حماسه آفرینی های فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: اگر همان روحیه و روش امروز در جامعه ادامه پیدا کند به طور حتم از همه مشکلات و بحران ها به راحتی عبور می کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که شهدا وظایف سنگینی را به دوش ما نهاده اند، افزود: باید با برگزاری چنین همایش ها و نشست هایی آن مسرولیت های سنگینی که بر عهده همه ما قرار دارد را یادآوری کنیم.

وی، یکی از وظایف ما در جامعه امروز را تقویت روحیه انقلابی در همه بخش های جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه موفقیت و پیروزی در برابر دشمن زنده بودن روحیه انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که همه ما وظیفه داریم برای حفظ مملکت و نظام جریان انقلاب را تقویت کنیم، افزود: تلفیق پایگاه‌های مقاومت و امامت جماعت می تواند به بهبود فضای انقلابی در هر نهاد کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین بر ضرورت حضور پررنگ ائمه جماعات در سطح ادارات و نهادها تأکید کرد و گفت: امامان جماعات باید به‌عنوان یک فعال فرهنگی حضور داشته باشند و به سالمسازی فضای ادارات کمک کنند.

وی با تأکید براین که انسان مؤمن و باتقوا اشتباه نمی‌کند و اعمال و رفتارش پاک است، ادامه داد: بلای فساد یکی از آسیب‌های سنگین است که متأسفانه برخی از دستگاه‌های ما گرفتارش شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دستی که آلوده به ویروس شد با شستن پاکیزه می‌شود اما دستی که به فساد آلوده شد باید قطع شود، افزود: صحیح نیست انسان به‌جای سیر شدن با معنویت خودش را با مادیات سیر کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود گفت: برخی برای خود بنگاه اقتصادی باز کردند و مبالغ قرض الحسنه‌ای با مبالغ خیلی پایین به مردم ارائه می‌دهند در حالی که برای خودشان اینطور نیست چون ایمان و آخرت‌ترسی وجود ندارد و اگر راه غلط را در پیش بگیریم شاهد آثار اعمال خود در جامعه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت صرفه جویی در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه به کمبود بارش تولید سه هزار مگابایت برق در کشور محقق نشد و به همین دلیل باید از اسراف دوری کنیم و ادارات و نهادها باید نمونه‌ای از صرفه‌جویی باشند تا مردم هم بپذیرند و به حرفشان گوش کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که پاکی و پاک دستی از افراد منتسب به نظام باید مشهود تر باشد، تصریح کرد: اصل صداقت، امانت و وفا از اصول اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دادن هزاران وعده به مردم صحیح نیست، ادامه داد: این روزها که تبلیغات انتخاباتی در حال اجرا است شاید شاهد وعده‌هایی باشیم که هرگز عملی نمی‌شوند در حالی که خلف وعده گناه کبیره است، پس بیایید کاندیداها را بر طبق وعده هایشان بسنجیم و فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را نخوریم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حاج مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
رسالت روحانیت در عرصه انتخابات تبیین دو اصل «تحقق حضور حداکثری مردم» و «شاخصه های رییس جمهور اصیل و دولت کارآمد» است.
0
0