۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۱۰۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

پیروزی ملت فلسطین فصل جدیدی از جبهه مقاومت در منطقه را ورق زد

پیروزی ملت فلسطین فصل جدیدی از جبهه مقاومت در منطقه را ورق زد
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: جنگی که بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها روی داد و به شکست اسرائیلی‌ها انجامید، فصل جدیدی از جبهه مقاومت در منطقه را ورق زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره)  خداوند متعال این شهر را آزاد نمود، زیرا دشمن بعثی در نهایت قدرت نظامی و تسلیحاتی بود و در مقابل تنها سلاح رزمندگان اسلام ایمان و اخلاص بود که به خواست خدا توانستند دشمن تا دندان مسلح را به زانو درآورند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: جنگ خرمشهر از نگاه کارشناسان نظامی، عملیاتی بسیار پیچیده و تا آن زمان بی نظیر بود که به دست جوانان انقلابی این مرز و بوم انجام گرفت و قدرت ایمان و ولایتمداری را به همگان نشان داد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه فتح خرمشهر بازخوردهای بسیاری داشته و دارد، بیان داشت: آزادسازی خرمشهر در نگاه اول یک پیروزی نظامی بود، ولی با نگاهی عمیق به این رویداد بزرگ این پیروزی جنبه های معنوی و سیاسی بسیاری داشت و توانست چهره ای جدید از جبهه مقاومت را در آن زمان تعریف کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی هسته های مقاومت در جای جای ایران شکل گرفت و این وضعیت به منطقه تسری یافت و اکنون شاهد حضور و اقتدار جبهه ها و نهضت های مقاومت در خاورمیانه علیه متجاوزان به ویژه رژیم جعلی اسرائیل هستیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: جبهه مقاومت در این سالها بسیاری از حقایق را برای جنگ سالاران مشخص کرد. جبهه مقاومت در خاورمیانه عملا نشان داد که اسرائیل و اذنابش یک قدرت پوشالی هستند و با ایجاد رعب و وحشت می خواهند ضعف های و عیوب خود را از دید آزادیخواهان پنهان کنند، ولی دست آنان برای همیشه رو شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: جنگی که کمتر از دو هفته بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها روی داد و به شکست مذبوحانه اسرائیلی‌ها ختم گردید، فصل جدیدی از جبهه مقاومت در منطقه را ورق زد.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز دیگر نمی تواند و جرات ندارد که شعار و ادعای واهی خود  یعنی« از نیل تا فرات» را تکرار کند، زیرا در این سالها به خوبی فهمیده است که حتی حفظ جان نظامیانش در داخل تونل هایی که حفر کرده‌اند، کاری سخت و حتی بعید است./1400/

ارسال نظرات