۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۸۱۲۸۸
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

طلاب از تبلیغ میدانی در انتخابات غافل نشوند

طلاب از تبلیغ میدانی در انتخابات غافل نشوند
نماینده مجلس خبرگان رهبری در رابطه با غافل نشدن از تبلیغ میدانی در انتخابات، گفت: در تمامی ایام، تبلیغ میدانی و چهره به چهره تأثیرگذاری بیشتری نسبت به تبلیغ مجازی دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیرگذاری تبلیغ میدانی و مجازی، گفت: به نظر بنده در تمامی ایام و نزدیکی ما به ایام انتخابات، تبلیغ میدانی و چهره به چهره تأثیرگذاری بیشتری نسبت به تبلیغ مجازی دارد.

وی در ادامه افزود: مسأله‌ای که وجود دارد این نکته است؛ امروزه علاوه بر وضعیت کرونایی کشور که به ناچار باید در فضای مجازی حضور مؤثر داشته باشیم، از طریق این فضا دسترسی سریع تر به افراد در مناطق مختلف کشور با هزینه کمتری را خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در رابطه با مزیت‌های تبلیغ میدانی نسبت به فضای مجازی عنوان کرد: با تمام مزیت‌هایی که فضای مجازی دارد؛ اما هیچ چیزی جای گفت‌وگوی چهره به چهره و تبلیغ میدانی را نمی‌گیرد، به عنوان مثال اگر شما به روستایی رفتید و با مردمان آنجا شروع به صحبت کردید، توانایی برقراری ارتباط با تمام افراد آن محیط را دارید.

وی در انتهای بحث خود گفت: در فضای مجازی چنین مزیتی وجود ندارد که تمام افراد با سلایق مختلف را تحت تأثیر قرار دهیم، بنابراین دایره اثر گذاری در فضای مجازی محدودتر و سطحی تر است.

ارسال نظرات