۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۸۱۳۶۲
امام جمعه ملبورن استرالیا: 

انتخابات در ایران اسلامی نماد کامل مردم‌سالاری است

انتخابات در ایران اسلامی نماد کامل مردم‌سالاری است
حجت‌ الاسلام والمسلمین وحیدی در پیامی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران نماد کامل مردم‌سالاری است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در پیامی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران آنرا نماد کامل مردم سالاری در جهان دانست.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هر دوره انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری را بطور شفاف و طبق استانداردهای جهانی برگزار کرده است، گفت: مردم ایران بار دیگر با نمایش وحدت و یکپارچگی ملی همانند گذشته توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام سازند و انتخابات پیش رو را پرشورتر از گذشته برگزار کنند و حداکثری شرکت نمایند.

امام‌ جمعه ملبورن استرالیا با اشاره به این که نظام انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و نحوه انتخاب نمایندگان مردم باید برای دیگر کشورهای جهان الگو قرار گیرد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ سیاست های موثر و مردم دوستی توانست به مطالبات ملت خود رسیدگی کرده و آنها را اجرایی کند.

وی با تاکید به این که ملت شریف، مومن و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان خود را به ناکامی مواجه ساخته است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جهان با ترفندهای مختلف امنیت و آرامش مردم را نشان کرده اند اما ملت همه آنها را ناکام و دشمنان قسم خورده خود را ناامید کرده است.

این روحانی استرالیایی ملت جمهوری اسلامی ایران را پیرو خط سیدالشهدا (ع) و مبارز در برابر ظلم و ستمگری های جهان دانست و تصریح کرد: دشمن بویژه آمریکا و اسرائیل از خط فکری مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران خطی که عامل نابودی برنامه های استکباری آنان است، وحشت زده اند./988/

ارسال نظرات