۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۸۱۵۰۵

نشست همفکری مسؤولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی برگزار شد

نشست همفکری مسؤولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی برگزار شد
نشست همفکری مسؤولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی با حضور دبیر و مسؤولان گوناگون این قرارگاه در مدرسه علمیه مشکات قم برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به نقل از قرارگاه دولت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در جلسه قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی، اظهار داشت: تبلیغ حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، از وظایف طلاب، فضلا و روحانیون است و خوشبختانه بخشی از این عزیزان فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

وی ابراز داشت: دعوت مردم به مشارکت حداکثری و حضور پررنگ در انتخابات و تبیین حقیقت انتخابات که می تواند مایه یأس دشمنان شود، از ضروریات است.

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: مردم در ایران اسلامی، تصمیم گیر اصلی در کشور می باشند و در این دوره از انتخابات نیز باید برای بالابردن مشارکت مردم و آشتی نمودن آنان با صندوق های رأی، تمام تلاش خود را داشته باشیم.

رئیس قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی تصریح کرد: آیت الله رئیسی علیرغم میل خود و به واسطه تقاضاهای مکرر از سوی مردم، حوزویان، دانشگاهیان، بازاریان و ... در انتخابات شرکت کرده اند و به هیچ عنوان به خاطر مقام و جایگاه پا در این عرصه نگذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان داشت: ایشان حضوری فعال و پرتحول در قوه قضائیه داشته و کارهای بسیاری را انجام داده اند؛ اما به خاطر وضع موجود کشور پا در این عرصه گذاشته و آمده اند تا شاهد تحول در عرصه های گوناگون در کشور باشیم.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور قوی با مشارکت بالا و رأی حداکثری مردم قدرت بیشتری خواهد گرفت تا بتواند به اهداف و برنامه های خود دست پیدا نماید.

نشست همفکری مسئولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی برگزار شد

نماینده خبرگان رهبری ابراز داشت: شورای هماهنگی قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی پس از ثبت نام ایشان با کمیته هایی همچون: «کمیته ارتباط با نمایندگان ولی فقیه»، «کمیته ارتباط با استان ها»، «کمیته ارتباط با تشکل های طلبگی»، «کمیته تدوین محتوا»، «کمیته مبلغان و خطبا»، «کمیته بانوان»، «کمیته رسانه»، «کمیته اعزام مبلغ»، «کمیته روحانیون مستقر در دانشگاه ها»، «کمیته تشکل اساتید سطوح عالی»، «کمیته اهل تسنن» و ... فعالیت خود را آغاز کرده و در حال انجام برنامه ها و مأموریت های خود می باشد.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: بسترسازی برای استفاده بهینه از مبلغین از ضروریاتی است که مسئولان محترم باید به آن توجه داشته باشند؛ جلسه با طلاب، جلسه با بسیجیان، جلسه با دانشجویان و .. در قالب حضوری و مجازی از برنامه هایی است که به زودی آغاز خواهد شد تا شاهد فضای مناسب در کشور باشیم.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: انتخابات 1400 از اهمیت بالایی برخوردار است و آیت الله رئیسی با دعوت مردم به میدان آمده تا شاهد تغییر و تحول در کشور باشیم.

وی اظهار داشت: روحانیت نسبت به این تغییر و تحول در کشور وظیفه دارد و لازم است مردم عزیز را در جلسات گوناگون دعوت کرده و همچنین به صورت چهره به چهره با آنان به صحبت بپردازد تا شبکه بزرگ گسترده ای در کشور ایجاد شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بوده و در کنار آن، انتخاب اصلح داشته باشیم.

معاون امور استان های قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی خاطرنشان ساخت: در کشوری همچون سوریه که با جنگ دست و پنجه نرم می کند، 75 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده و 95 درصد آنان به رئیس جمهور منتخب رأی داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: امروز اراده های بزرگی وجود دارد و باید این اراده ها به فعلیت برسد تا شاهد حضور باعظمت مردم در پای صندوق های رأی باشیم.

نشست همفکری مسئولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی نیز در این جلسه اظهار داشت: ما یک مرحله مهم از انتخابات 1400 را پشت سر گذاشته ایم که مرحله تأیید صلاحیت ها از سوی شورای محترم نگهبان بوده و جا دارد از فقها و حقوق دانان این شورا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی ابراز داشت: مرحله دوم در این انتخابات، تبلیغاتی است که جزو وظایف ماست تا کاندیدای اصلح را به جامعه معرفی کرده و در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات، شاهد انتخاب شخص اصلح برای سکانداری ریاست جمهوری باشیم.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات می باشند تا کارآمدی انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده و مردم را مأیوس نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی تصریح کرد: شبکه سازی در انتخابات پیش رو بسیار مهم است و هرچه بیشتر بتوانیم حرف های حق خود را جذاب، سالم و بدون نقص تحویل مردم دهیم، به اهداف خود نزدیک تر خواهیم شد.

وی بیان داشت: امروز دست ها و قلم های ناپاک وارد عرصه انتخابات شده تا کاندیدای اصلح را خدشه دار کرده و باید مراقب این مسئله بود.

سخنران بعدی این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین گلزاده بود و اظهار داشت: امروز مسئولین شهرستانی در چهار استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان، فعالیت های خود را آغاز کرده و در حال انجام عملیات تبلیغی خود هستند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه گزارش های مناسبی از سوی مسئولان شهرستانی دریافت می کنیم و امید داریم انتخابات پرشکوهی را در کشور شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز نیز در این جلسه خاطرنشان ساخت: نیت تمام افرادی که در قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی فعالیت می کنند، قربه الی الله بوده و هیچگونه پاداشی جز رضایت خدای متعال را مدنظر ندارند و ما از نزدیک شاهد این مسئله هستیم.

وی تصریح کرد: عدم استفاده از اموال عمومی از مباحث بسیار مهم در تبلیغات انتخاباتی است که مورد تأکید آیت الله رئیسی نیز بوده و خوشبختانه تا به امروز نیز به همین صورت بوده است.

نشست همفکری مسئولان قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی برگزار شد

مسئول کمیته روحانیون مستقر در دانشگاه های قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی بیان داشت: باید از راه اقناع وارد تبلیغات ریاست جمهوری شده و با بیان برتری های کاندیدای اصلح، در این زمینه موفق بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی نیز در این جلسه اظهار داشت: ارتباط با بدنه حوزه و تشکل های حوزوی از مباحثی است که در دستور کار ما قرار گرفته تا بتوانیم در موضوع انتخابات از آنان بهره ببریم.

وی ابراز داشت: اعزام مبلغ به سراسر کشور از دیگر برنامه های ماست که در دستور کار داریم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده و از یأس و ناامیدی موجود در مردم کاسته شود.

مسئول کمیته تشکل های حوزوی قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی خاطرنشان ساخت: حجت الاسلام والمسلمین کلاته، از مبلغین فعال حوزوی در این زمینه زحمات بسیاری را کشیده و مشغول به فعالیت می باشد.

حجت الاسلام پیشاهنگ نیز در این جلسه ابراز داشت: یکی از مهمترین مسائل در مسئله انتخابات، موضوع رسانه است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: با وجود و شیوع مسئله کرونا، ضریب نفوذ فضای مجازی قریب به پنج برابر شده و باید از این مسئله به بهترین نحو استفاده نماییم.

نماینده کمیته رسانه و فضای مجازی قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی تصریح کرد: هیأت های اندیشه ورزی در این کمیته شکل گرفته و در آن، راهبردهای رسانه ای تهیه و تنظیم شده است؛ همچنین با راه اندازی اتاق های فکر و ایده پردازی، ایده های نو تدوین شده و در اختیار تولیدکنندگان محتوای رسانه ای قرار می گیرد.

حجت الاسلام پیشاهنگ بیان داشت: پاسخ به شبهات موجود در بستر انتخابات، از دیگر فعالیت های ماست تا به این شبهات پاسخ داده شده و به دست جامعه برسد.

وی اظهار داشت: تدوین تولیدات رسانه ای به زبان مردم از دیگر مسائلی است که در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم از زبان هنر برای مسئله انتخابات کمک بگیریم.

نماینده کمیته رسانه و فضای مجازی قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی ابراز داشت: شناسایی فعالان رسانه ای در استان های گوناگون و فعال نمودن شبکه توزیع استانی از ضروریاتی است که مسئولان گوناگون در استان های مختلف باید به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی نیز در این جلسه اظهار داشت: هدف قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی، پشتیبانی و کمک به هم افزایی مجموعه کارهایی است که در سطح کشور در حال انجام است و باید با تلاش بیشتر در این عرصه فعالیت کرد.

وی ابراز داشت: نگاه استان های گوناگون به حوزه علمیه قم، نگاه پشتیبانی و کمک است و باید از تمام توان برای تحقق این مسئله استفاده نماییم.

مسئول کمیته نمایندگان ولی فقیه قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی خاطرنشان ساخت: امروز شوراهای مناسبی در سطح استان ها شکل گرفته و فعالیت های بسیار زیادی را با دلسوزی فراوان آغاز کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تصریح کرد: امروز تمام بزرگان حوزه اتفاق نظر دارند که باید حضور حداکثری در انتخابات شکل بگیرد و ان شاءالله آیت الله رئیسی با رأیی استثنایی در چنین جایگاهی قرار بگیرند.

در این جلسه، برخی از نمایندگان استانی نیز که در استان های گوناگون حضور دارند، به صورت مجازی به بیان فعالیت ها و برنامه های خود پرداختند و حکم انتصاب چند نفر از مسئولین استانی قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی به صورت نمادین اهداء شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی خان زاده از کاشمر
Austria
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رئیسی قهرمان رئیس جمهور ما
1
1
سینا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
یقین دارم اینایی که از رییسی حمایت میکنن بعضیاشون همون نون خورای نظامن .مردم احمدی نژاد رو میخان و امید وارم با رای ندادن اعتراض خودشون رو نشون بدن .البته هرچند رای دادن ویا ندادن مردم هیچ اهمیتی برای اینا نداره.
0
0