۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۱۹۵۴
رییس دانشگاه مذاهب اسلامی:

هیچ بن بستی در مسیر انقلاب اسلامی وجود ندارد

هیچ بن بستی در مسیر انقلاب اسلامی وجود ندارد
اصفهان - حسینی گفت: نباید دلخوش شویم و بگوییم آقای رئیسی پیروز انتخابات هستند و به دنبال غنایم برویم بلکه باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم تا تجربه‌های گذشته تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید محمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و رییس کمیته دانشگاهیان ستاد کل انتخاباتی آیت الله رئیسی شامگاه یک شنبه در همایش بزرگ اقشار و گروه‌های حامی آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی خود را پاسخگو در محضر خدا می‌داند گفت: مردم باید مجاب بشوند که به فرد اصلح رای دهند.

وی در ادامه افزود: درخصوص افرادی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حضور دارند باید گفت شورای نگهبان عده‌ای را با ارفاق تایید کرده است اما آقای رئیسی سال‌هاست عضو مجلس خبرگان است و مقام معظم رهبری برای ایشان از واژه فقیه استفاده نموده‌اند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی صبر و بردباری دارد اما عده‌ای در مناظرات می‌خواهند وی را عصبانی کنند تا بگویند شخصیت ایشان نیز مانند دیگران است، ما باید با سعه صدر و بردباری به روش انبیا با مردم برخورد کنیم.

حسینی با اشاره به شرایط و نتایج انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری اظهار کرد: در انتخابات گذشته مردم ایران مغلوب تبلیغات انتخاباتی شدند اما باید دانست وقتی که سوء استفاده و اختلاس در کشور نباشد تبلیغات واقعی بوده و انتخاب مردم فایده داشته است.

وی  در ادامه با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه همه بسیج شدند تا مردم را از رأی دادن ناامید کنند تا اگر حضور مردم کم باشد به این بهانه که رییس جمهور با رأی حداقلی انتخاب شده، دم از رفراندوم بزنند تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند.

رییس کمیته دانشگاهیان ستاد کل انتخاباتی آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم جمع قابل توجه مردم را به حضور در انتخابات و رأی‌گیری دعوت نمائیم و با پشتوانه قوی انتخابی درست انجام دهیم، عنوان کرد: اگر کسی در رأس قوه مجریه بیاید که باکفایت و باایمان و انقلابی باشد بسیار خوب است چراکه هنوز هستند کسانی که روحیه دوران جنگ را دارند و اصفهانی‌ها همیشه پیشگام در این عرصه‌ها بوده و بدون چشم داشت فعالیت می‌کردند.

حسینی به مشکلات کشور در عرصه خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: بیشترین ضربه‌ای که در این دولت به ما وارد شد این بود که افرادی که مشغول فعالیت حوزه خصوصی بودند وارد دولت شدند و اگر می‌خواستند تصمیمی بگیرند دچار تضاد منافع میشدند، امام خمینی(ره) فرمودند اگر در دولت و مجلس سرمایه‌داران حضور پیدا کنند کشور دچار آسیب می‌شود که این آسیب را در این سالها به چشم دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم شخصیتی مثل آیت الله رئیسی با تیمی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران را پیش ببرند و در این راه هیچ بن بستی وجود ندارد چرا که امام خمینی(ره) فرمودند در کشور امام زمان(عج) بن بستی وجود ندارد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به نقش مردم در تحول و تغییر شرایط کشور، تصریح کرد: ما باید به همه مردم بگوییم برای تحول و گفتن نه به وضع موجود باید در صحنه حاضر شویم چرا که مردم این توان را دارند که در مدت باقی مانده تمام وقت به موضوع انتخابات بپردازند.

وی ادامه داد: نباید دلخوش شویم و بگوییم آقای رئیسی پیروز انتخابات هستند و به دنبال غنایم برویم بلکه باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم تا تجربه‌های گذشته تکرار نشود و خود را به ستادهای انتخاباتی محدود نکنیم، هرکس به تنهایی باید مبلغ حضور و انتخاب نامزد اصلح باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: چقدر رهبر مقتدر انقلاب باید خون دل بخورد از دولت‌هایی که همت نمی‌کردند امروز باید بدانیم نگاه خارج از کشور و آزادگان نیز به انتخابات کشور ما هست و اگر ما قوی باشیم بر قدرت گروه هایی چون مردم غزه نیز افزوده می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: باید از حرم ایران حفاظت کنیم، به ائمه اطهار(ع) متوسل شویم و پیمان ببندیم که کوتاهی نخواهیم کرد و صادقاته امکانات را بسیج کرده تا انتخابات خوبی را برگزار نماییم که بعد از آن تلاش برای ایجاد عزت و سربلندی کشور را شروع کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات