۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۸۲۲۳
امام جمعه اروند کنار:

کشتار شیعیان در یمن جنایتی بزرگ و نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروند کنار، کشتار شیعیان یمن را جنایتی بزرگ، نابخشودنی و متناقض با حقوق بشر و کرامت انسانی دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مجيد شرفي 
امام جمعه اروند کنار

 

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروند کنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به کشتار شیعیان در یمن اظهار داشت: این اقدام، جنایتی بزرگ، نابخشودنی و متناقض با حقوق بشر و کرامت انسانی است، این عملیات تروریستی معضلی بحران ساز در جهان تلقی می شود.

وی افزود: از سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر خواهانیم که برای حل این مشکل راهکاری مناسب بیاندیشند و به نحوی این جنایت ها را متوقف کنند.

امام جمعه اروند کنار اظهار داشت: سازمان کنفرانس اسلامی باید اعتراض خود را نسیت به كشتار  مسلمانان و شیعیان یمن را به سازمان ملل متحد و جهانیان اعلام کند.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از سخنان خود به تمدید تحریم ها آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: تمدید تحریم ها از سوی استکبار جهانی که شاید نگرانی خاصی برای ملت و دولتمردان به همراه داشته باشد، اقدامی جدید علیه ایران نبود.

وی ضمن محکوم کردن این افعال قبیح و گستاخانه استکبار جهانی، تصریح كرد: به دشمنان اعلام می داریم که از این قضیه جز ذلت و سرشکستگی چیزی نصیبشان نخواهد شد. دشمن بداند که هماهنگی و اتحاد ملت با دولت کریمه، زیر سایه پر برکت مقام معظم رهبری روز به روز پر رنگ تر و منسجم تر خواهد شد و این ملت با عزمی راسخ و تصمیمی قوی از حقوق مسلم خود بویژه مسئله انرژی هسته ای دفاع کرده و عقب نشینی نخواهد كرد.

حجت الاسلام شرفی در پایان موضوع هدفمند کردن یارانه ها را امری فوق العاده مهم و بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: این امر بایستی با رایزنی های مناسب و ثمربخش بین دولت و مجلس صورت گرفته و در نهایت بر مسیری که به نفع ملت باشد اتفاق یابند تا اصلی ترین اهداف این طرح که مهار تورم و محرومیت زدایی از افراد ضعیف و کم درآمد می باشند، تحقق یابد./ت302

 

ارسال نظرات