۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۸۲۲۶۴
امام جمعه ملبورن استرالیا:

جهان، دموکراسی را باید از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرد

جهان، دموکراسی را باید از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرد
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی شعار دموکراسی غربی را فریب محض دانست و گفت: جهان، دموکراسی را باید از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرد.  

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مجتمع والعصر برگزار شد گفت: جهان دموکراسی را باید از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرد.

وی با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری ایران، بهترین نمونه از دموکراسی در جهان است، اظهار داشت: ملت جمهوری اسلامی ایران با حضور اکثری به پای صندوق های رای و مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری، یک بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش خواهند گذاشت و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را ناامید خواهند کرد.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که استکباری جهانی با همکاری اسرائیل برای بی اثر کردن انتخابات و عدم مشارکت مردم سرمایه گزاری می کنند و تبلیغات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرده اند، گفت: ملتی و مردمی که رهبران آنان حضرت آیت‌ الله خمینی و حضرت آیت ‌الله خامنه ‌ای باشند هیچ ترسی از قدرت‌های بیگانه نداشته و ندارند و هرگز به ابزار دست دشمنان تبدیل نخواهند شد.

وی با تاکید به این که اگر تصویر درستی از صلح و دموکراسی در جهان وجود داشته باشد آن فقط در جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ایران تنها کشوری در جهان است هیچ وقت روی کشته های خودشان سیاست نکردند و همواره مدافع حقوق مردم خود بوده اند.

امام جمعه ملبورن استرالیا جمهوری اسلامی ایران را کشوری قدرت مند و موثر در منطقه دانست و تاکید کرد: تن دشمنان جمهوری اسلامی ایران همچون ابرقدرت های جهان به لرزه درآمده است و تلاش های آنان برای جلوی گیری از رشد نظامی و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه بی ثمر بوده است.

وی با بیان این که سیاستمداران، باید سیاست را از مکتب حضرت امام جعفر صادق علیه السلام یاد بگیرند چون امیرالمومنین علی علیه السلام تنها سیاستمداری اند که حقوق هیچ فردی در دوران حکومت شان ضایع نشد، گفت: سیاستی عبادت است که پیرو دین باشد، سیاست جدا از دین، سیاستمدارش در دنیا و آخرت رسوا خواهد کرد، چنانکه امثال دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بی آبرو شدند.    

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که با روش های سیاسی امام علی علیه السلام می توان افراد ظالم و مظلوم را شناخت، افزود: افراد و ملتی نابود شدند که به وسیله اقتدار، حقوق  مردمان بی گناه را چپاول کردند و آنان را تحت ظلم و ستم خود قرار دادند.

وی با بیان این که اگر دوست داریم در دوران موجود سرباز واقعی امام زمان حضرت ولی عصر صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باید دین و ایمان خود را قوی کنیم و یک مسلمانان واقعی باشیم، گفت: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله  خامنه ای جانشین و فرمانده مورد لطف امام زمان(عج) اند، و همه ما موظف ایم که از ایشان پیروی کنیم و فرمایشات ایشان را گوش جان بسپاریم.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی ریشه مشکلات ملت ها را حاکمان مفسد دانست و تصریح کرد: آنان حاکمانی اند که به جای خدمت خلق و احقاق حقوق ملت ها، دست به چپاول بیت المال و دارایی‌های کشور می زنند‌./988/

ارسال نظرات