۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۸۲۰۳۱
امام جمعه ملبورن استرالیا:

آمریکا و اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان جهان هستند

آمریکا و اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان جهان هستند
حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که عزت و آبروی جهان اسلام مدیون تلاش های امام راحل است، گفت: آمریکا و اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان جهان هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در سخنانی تلاش های امام خمینی(ره) در حق مسلمانان را ستودنی دانست و  اظهار داشت: عزت و آبروی جهان اسلام مدیون تلاش های امام راحل(ره) است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) نام یک فرد یا شخص نیست بلکه یک جنبش و نهضت در مقابل قدرت های زورگو است، ابراز داشت: جنبش و حرکتی که چندین دهه پیش توسط امام راحل در جمهوری اسلامی ایران راه انداخته شد امروز به سراسر جهان رسیده است.

حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که امروز استعمارگران جهان همانند آمریکا، رژیم اشغالگر قدس اسرائیل و حامیان آنان از شنیدن اسم امام خمینی(ره) وحشت زده اند، گفت: افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) موجب دلگرمی و تقویت گروه های مقاومت و مبارزان جهان در برابر قدرت های زور گو  است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل دشمنان قسم خورده دین اسلام و مسلمانان جهان اند و آنان هرگز دنبال اتحاد و انسجام اسلامی نبوده و نخواهند بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) بخوبی انرا درک کرده بودند و به همین سبب جهان اسلام را به اتحاد و همدلی و پرهیز از اختلافات دعوت کردند.

وی با بیان این که تلاش های خستگی ناپذیر و مداوم حضرت امام خمینی(ره) و حمایت های همه جانبه مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد، ابراز داشت: ملت مبارز و انقلابی جمهوری اسلامی با فریاد لبیک یا امام(ره) آرمان‌ها و یاد و خاطره امام خمینی(ره) را زنده نگه داشته اند.

امام جمعه ملبورن استرالیا در آخر گفت: انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) در جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید بر مبنای کامل دینی و اصول اسلامی استوار بوده است، به همین دلیل ملت های مسلمان جهان بویژه ملت‌های آزادی خواه جهان امروز جای خالی حضرت امام خمینی(ره) را حس می کنند./988/

ارسال نظرات