۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۸۲۲۸۷
نماینده مردم ساری در مجلس:

در پیگیری حقوق مردم نیازمند تحول هستیم

در پیگیری حقوق مردم نیازمند تحول هستیم
مازندران - نماینده مردم ساری با بیان این که در پیگیری حقوق مردم نیازمند تحول هستیم، گفت: مردم ما انقلابی تر از مسؤولان هستند و ثابت کردند پشتیبان واقعی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، منصور علی زارعی، قائم مقام ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران عصر امروز در اجتماع گردهمایی یاران آیت الله رئیسی در ساری که در مسجد شکوهی مرکز استان برگزار شد، انتخابات را تبلور واقعی مشارکت مردم در اداره کشور دانست.

وی، ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در عرصه جهانی را یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای تحقق این هدف عالی همه دستگاه هایی که در سه قوه کشور مشغول فعالیت هستند باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به این که در انقلاب همه مدیران و کارگزاران با نوکر و خادم مردم و مستضعفین جامعه باشند، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی مدیران به منافع خود فکر نمی کنند بلکه به دنبال منافع جمع هستند، به دنبال جیب خود نیستند و حل مشکلات مردم اولویت آنها است که متأسفانه علیرغم همه اقدامات خوب انجام شده در این 42 سال در این حوزه تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم.

زارعی، مردم را اصلی ترین و مهم ترین پشتیبان انقلاب در همه عرصه ها و صحنه ها معرفی کردو با بیان این که قشر محروم و ضعیف جامعه همواره در صف نخست دفاع از انقلاب حضور داشتند، گفت: متأسفانه امروز حوزه عمرانی و اشتغال برای مناطقی که این قشر زندگی می کنند به دلیل ناکارآمدی مسؤولان تعطیل است.

وی با بیان این که در پیگیری حقوق مردم نیازمند تحول هستیم، ادامه داد: مردم ما انقلابی تر از مسؤولان هستند و در همه صحنه ها پیشگام بودند و ثابت کردند پشتیبان واقعی انقلاب هستند.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به این که انتخابات نشان دهنده حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب است، افزود: مردم نمی پذیرند کسی در دستگاه های اجرایی باشد که مرتکب فساد گسترده اقتصادی شود و این مسأله به هیچ عنوان در باور ملت ایران نمی گنجد که روزی گرفتار این گونه مدیران شدیم.

زارعی با تأکید براین که باید با منشأ فساد برخورد شود و منشأ فساد در کشور حوزه اجرایی است، ادامه داد: عدم نظارت مدیران، مدیرانی که به فکر رفاه خود هستند و نگاهشان به خارج است، عامل فساد در کشور است.

وی با بیان این که اگر امروز ما پشتیبان آیت الله رئیسی هستیم به این خاطر است که ایشان حرف عملیاتی می زند و در میدان عمل است، تصریح کرد: دلیل هراس از آیت الله رئیسی در این مدت برخورد قاطع ایشان با منشأ فساد در کشور است.

قائم ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به این که نیروهای انقلابی کارهای با برنامه، تخصصی و با مطالعه و مشورت انجام می دهند، افزود: امروز مبارزه با فساد، برقراری عدالت و در میدان کار بودن از ویژگی های برجسته آیت الله رئیسی است.

زارعی با بیان این که مردم می خواهند مسؤول و مدیران کشور در کنار و جلوتر از آنها در میدان حاضر باشند، ادامه داد: انشاءالله با مشارکت حداکثری در 28 خرداد و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان یک مدیر انقلابی و حاضر در میدان تحول و تغییر اساسی در کشور ایجاد کنیم./950/

ارسال نظرات