۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۸۲۴۴۲
حجت الاسلام شیرازی:

ملت شهید پرور ایران اسلامی با صندوق های رأی قهر نمی کنند

ملت شهید پرور ایران اسلامی با صندوق های رأی قهر نمی کنند
مازندران - حجت الاسلام شیرازی گفت: مردمی که برای انقلاب زحمت کشیده و می‌کشند با صندوق های رای قهر نمی‌کنند چراکه این راه راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام شیرازی، نماینده ولی فقیه درقرارگاه امنیتی ثارالله امروز در مراسم یادبود شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده در سوادکوه گفت: ملت سوادکوه یک مدال پرافتخاردارد و آن مربوط به انقلاب است و امام خمینی(ره) در پیامی انقلابی بودن این مردم را می‌ستاید واین افتخار است.

وی با اشاره به این که مدال دیگراین مردم شهدا و رزمندگان این دیارهستند و این دو مدال های ماندگاری است که فردای قیامت ماندگارخواهد بود، افزود: شهید عمادی، شهید برسنجی و شهید علیزاده به عنوان شهدای مدافعان حرم برگ افتخار دیگری‌ است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که شهدای مدافع حرم بعد از این دنیا طبق فرموده مقام معظم رهبری دو اجر دارند، چرا که دو مهاجرت داشته اند، گفت: یکی هجرت از خانه نفس و دیگری هجرت از خانه وخانواده برای دفاع ازحرم است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با اشاره به این که تروریست های ملعون برای نابودی اصل اسلام واسلامیت آمده بودند، خاطرنشان کرد: آرزوی نابودی ام القری اسلامی وشکست جبهه مقاومت را شهدایی چون حسن عبدالله زاده برای دشمن دست نیافتنی کردند.

وی ادامه داد: چون شهدا بواسطه هجرت الی الله و عمل صالح منتخب الهی هستند برای سلوک در راه بندگی به همین دلیل هم مال و هم جان خود را تقدیم پروردگار کردند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که عظمت شهیدعبدالله زاده در ویژگی هجرت است، بیان داشت: ایمان، خلوص، مهربانی، شجاعت وشهادت طلبی این شهید برخاسته از اتصال معنوی و هجرت الی الله است ودشمن ازهمین هراس دارد وبه دنبال جدایی جوانان ازاین امتیاز ویژه است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با بیان این که امروز شهدا بر رفتار و گفتار ما، انتخاب ما و انتخابات ما نظارت می‌کنند و انتظار انتخاب صحیح از ما دارند، تصریح کرد: اما دشمن از همین اعتقاد به زنده بودن شهدا هراس دارد و به همین دلیل همه تلاش دشمن در آستانه انتخابات تضعیف آرمان های ملت به ویژه جوان ایرانی است.

وی ادامه داد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است و مردم همیشه در صحنه را ۲۸خرداد پای صندوق های رای خواهد شناخت.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که مردمی که شهید داده اند با صندوق های رای قهر نخواهند کرد، افزود: مردمی که برای انقلاب زحمت کشیده و می‌کشند با صندوق های رای قهر نمی‌کنند چراکه این راه راه شهدا است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با بیان این که ملت ایران پیرو ولایت است و هستی‌اش را برای ایران می‌گذارد، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب در سال۱۳۹۶ فرمودند؛ باید دولت مقاومت محقق شود، دولت مقاومت همه شاخصه های انقلابی را دارد.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در تفسیر این بیان رهبری فرمود؛ ما باید دولتی که آرمان های ملت را قبول دارد و دل او برای این مردم می‌تپد، دولتی که انقلابی باشد داشته باشیم، برای داشتن چنین دولتی باید همه توان خود را به کار گیریم./950/

ارسال نظرات