۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۸۲۴۴۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، روح و قدرت تازه ای به انقلاب و نظام می بخشد

حضور حداکثری مردم در انتخابات، روح و قدرت تازه ای به انقلاب و نظام می بخشد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور حداکثری مردم به نظام و کشور روح و قدرت تازه می بخشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش روحانیون ایثارگر، جانباز و جهادی استان در سالن الغدیر سپاه کربلا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم 28 خرداد گفت: تقویت حضور در انتخابات مورد توجه همگان باشد.
 
وی افزود: در انتخابات پیش رو هم حضور و هم انتخاب اصلح مهم است و اقشار مختلف جامعه باید برای تقویت حضور و مشارکت در انتخابات پای کار بیایند تا مردم دوباره به این نظام و مملکت روح و قدرت تازه بدهند.
 
امام جمعه ساری به نقش روحانیت در تبیین ضرورت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: روحانیان و مبلغان دینی باید مردم را در شهر، روستا و محله برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امام راحل مردم را ولی نعمت می‌دانست، ادامه داد: ما باید به مردم و جمهوریت در کنار اسلامیت توجه جدی داشته باشیم، نباید اجازه بدهیم بُعد جمهوریت کم‌رنگ شود و آسیب ببینید.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اعتراف دشمن در خصوص فراگیر شدن سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: معامله قرن که سرمایه گذاری گسترده ای بر روی آن انجام شد شکست خورد و حاصلی برای دشمنان در پی نداشت.
 
وی با بیان این که نظام سلطه ده‌ها هزار نفر جانی از ۶۰ کشور به منطقه آوردند و گروه های تروریستی را شکل دادند، گفت: اما نظام جمهوری اسلامی تنها با حمایت‌های عاشقانه مردم کشورهای منطقه و علمداری سردار سلیمانی تحولات خوبی صورت داد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دیدگاه ما دیدگاه جهانی است، ما  مستضعفین جهان را می‌بینیم، افزود:  دشمن می‌خواهد این انقلاب تنها در چهاردیواری ایران بماند، ما باید برای رسیدن به چنین جایگاهی قدردان انقلاب و رهبر باشیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به پیوند امت با ولایت در نظام اسلامی، تصریح کرد: پیوند این مردم و امام همیشه پیروزی‌آفرین است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که این مردم در همه عرصه ها و صحنه های 42 سال اخیر حماسه ساز بودند، بیان داشت: ما باید قدردان این مردم باشیم تا با حضور حداکثری و انتخابات اصلح دوباره به این نظام و مملکت روح و قدرت تازه بدهند.
 
وی ادامه داد: ایثارگران و جهادی‌ها باید برای انتخابات حضور مردم و تقویت و اقتدار نظام بیش از دیگران تلاش کنند، امیدواریم همه به وظیفه خود واقف شوند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید به آرای مردم تکیه کنیم و برایمان مهم باشد، افزود: اگر هم گاهی یک بی‌رغبتی از جانب مردم مشاهده شود به‌خاطر عملکرد نادرست برخی از مسؤولان است./950/
ارسال نظرات