۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۸۲۷۵۵
امام جمعه دلفان:

القای ناکارآمدی نظام حربه دشمن برای کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات است

القای ناکارآمدی نظام حربه دشمن برای کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات است
لرستان - حجت الاسلام خانی با اشاره به تلاش دشمن برای نشان دادن ناکارآمدی نظام و کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم به اهمیت انتخابات آگاه هستند و توطئه دشمن خنثی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد، به مناسبت مسأله مهم حضور حداکثری مردم درانتخابات۱۴۰۰ گفت:  حرمت انقلاب و جهاد در راستای صیانت از کرامت مردم حقوق و منافع ملی در حوزه های علمیه امروز امری مسلم وغیر قابل انکاراست.

امام جمعه دلفان به تأثیر حوزه‌های علمیه در شکل‌گیری و گسترش نگرش انقلابی جامعه بر مبنای باورها و اعتقادات دینی وحفظ کرامت ملی واجتماعی پرداخت و بیان کرد: حوزه، امروز از امواج استکبار شیطانی علیه انقلاب و منافع ملی مطلع  و در تربیت نسل انقلابی و متعهد غافل نمانده است.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: حوزه علمیه رسالت خود را در خدمت خالصانه به ملت میداند و نمونه های بارز آن خدمات علمی، تربیتی، اجتماعی و حضور مجاهدانه آنان در صحنه دوران سیل و پدیده شکننده کرونا و دیگر عرصه ها بوده و هست.

وی عنوان داشت: تلاش خالصانه حوزه های علمیه شهرستان در بحث فریضه ملی و شرعی انتخابات و مشارکت حداکثری مردم جهت اعتلای نظام وتجلی مردم سالاری واقتدار جهانی ضروری است.

امام جمعه دلفان بیان داشت: حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رأی کارآمدی نظام را افزایش داده و سبب می‌شود منتخب مردم با پشتوانه قوی از آرا مردمی در  احقاق حقوق و خدمت به کشورو مصالح ملت در دنیای امروز وضعیت کشور را درجهان ارتقا دهد.

وی القای ناکارآمدی نظام را حربه دشمن برای کاهش سطح مشارکت مردم در صحنه های سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم این هجمه ها را نقش بر آب می کند.

انتخابات سرنوشت‌ساز ترین صحنه سیاسی و اجتماعی کشور است

حجت الاسلام خانی از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان سرنوشت‌ساز ترین صحنه سیاسی و اجتماعی کشور یاد کرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران به اهمیت آن آگاه هستند و با حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات