۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۸۳۳۰۹

اسرائیل اسیر

اسرائیل اسیر
کتاب اسرائیل اسیر خاطرات زندگی نامه  شهید داوود حنفیه است که از جدیدترین آثار انتشارات ابراهیم هادی در سال 1399 می باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،کتاب اسرائیل اسیر یا همان اسیر اسرائیل خاطرات زندگی نامه  شهید داوود حنفیه است که از جدیدترین آثار انتشارات ابراهیم هادی در سال 1399 می باشد. برای خرید کتاب اسرائیل اسیر می توانید از سایت کتاب قم با تخفیف این کتاب را خرید کنید. همچنین شما می توانید بخشی از معرفی کتاب خاطرات شهید داوود حنفیه را در ادامه متن بخوانید تا برای خرید کتاب تصمیم بگیرید

مزیت این کتاب این است که خاطرات به صورت کوتاه به همراه تصاویری از شهید است که باعث می شود راحت تر و سریع تر کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب میخوانیم:

شهید داوود حنفیه از خاطرات اسارات خود می گوید

این روزهای آخر دیگر صبر و تحمل خودم را از دست دادم. از بیرون از زندان هم هیچ خبری نداشتم. می ترسیدم که زیر شکنجه اقرار کنم و آبروی نظام را ببرم. چون اسرائیل منتظر بود که یک اسیر نظامی ایرانی را رسانه ای کند و آبروی ایران را ببرد و دستاویزی برای کارهای خودش قرار دهد. لذا پس از فکر بسیار تصمیم به خودکشی گرفتم. مدتی بود که به این موضوع فکر می کردم، اما هیچ وسیله ای در اختیارم نبود که بتوانم با آن خود کشی کنم. یکبار که از بازجویی برگشتم، جلوی درب سلول کمی ایستادم و با کمک نور راهرو، خوب آنجا را بررسی کردم. دو مأمور هم که مشکوک شده بودند مرا به داخل پرت کردند و در را بستند. باز هم ظلمات شد، اما زمانی که جلوی در بودم، یک سر پیچ خالی که جای لامپ بود را روی سقف دیدم. ارتفاع سقف سه متر بود. اما گفتم باید امتحان کنم که چطور می شود با برق داخل آن خود کشی کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
خرید کتاب اسرائیل اسیر از سایت کتاب قم با تخفیف. جهت خرید در تعداد بالا به پشتیبان سایت پیام دهید
0
0