۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۳۳۵۱

مرز انقلابی‌گری و انقلابی‌نمایی

مرز انقلابی‌گری و انقلابی‌نمایی
امروز عده‌ای بگونه‌ای ماجراجویانه علیه واکسن ایرانی صحبت می‌کنند که گویا بیت رهبری مملو از نفوذ و نفوذی است و امام جامعه فریب عده‌ای را خورده‌اند و جانشان هم در خطر است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در ابتدای انقلاب همواره یکی از دغدغه‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای رفع شبهه کانالیزه بودن امام امت بود.

عده‌ای انقلابی‌نما همواره سعی داشتند اهداف خود را پیش ببرند و وقتی با این سؤال مواجه می‌شدند که پس چرا حضرت امام چنین موضعی ندارند، با این پاسخ مخاطب را فریب می‌دادند که امام کانالیزه است!!

از همین رو حضرت آیت الله خامنه‌ای تمام تلاش خود را برای رفع این شبهه از اذهان عمومی مردم بکار گرفتند؛ چراکه روند رشد و سرایت شبهه بسیار سریع است و ممکن است بعد از آنکه اذهان را آلوده کرد، مجالی برای پاسخ پیدا نشود.

امروز هم عده‌ای بگونه‌ای ماجراجویانه علیه واکسن ایرانی صحبت می‌کنند که گویا بیت رهبری مملو از نفوذ و نفوذی است و امام جامعه فریب عده‌ای را خورده‌اند و جانشان هم در خطر است!

امامی که همیشه با بالاترین سطح از مشاوران و کارشناسان در رشته‌های مختلف و با جهت‌گیری‌های متعارض در ارتباط بوده و هستند؛

امامی که همیشه انقلاب را در برابر دشمنان و منافقان و بدخواهان حفظ کرده‌اند؛

حال عده‌ای به بهانه‌ی نگرانی برای جان امام، یک چهره ضعیف، ساده‌اندیش، کانالیزه و فریب‌خورده‌ از ایشان ترسیم می‌کنند!!

بعد که مورد اعتراض اقشار مختلف امت حزب الله قرار می‌گیرند، می‌گویند ایشان نظر کارشناسان را پذیرفته‌اند! اما کم حافظه‌تر از آن هستند که به یاد بیاورند خودشان قبلا ادعا کردند که طب سنتی مورد تاکید رهبر انقلاب هست و بارها ادعا کردند که رهبری با چهره‌های شاخص طب در ارتباط هستند.

اینان حتی حاضر شدند نظام مقدس اسلامی را با دستگاه مأمون عباسی مقایسه کنند و رهبر مقتدر نظام اسلامی را گیر افتاده در چنگال نفوذی‌ها معرفی کنند!

طبعا ذهن اکثر عوام هم از بیان ماجراجویانه، احساسی و هیجان‌انگیز وقایع خیلی استقبال می‌کند.

اینکه درباره واکسن ایرانی که به تعبیر رهبر انقلاب انحصار جهانی را شکسته و مایه افتخار ایران است گفته شود:

در راستای بزرگترین توطئه قرن است و قرار است با جان امام جامعه بازی شود و چندین لایه نفوذ به وجود آمده برای نابودی تمام هستی انقلاب!

این تحلیل‌های تخیلی و توهمی قطعا بازدیدکننده و ضریب‌دهنده‌ی بیشتری دارد.

طبعاً دروغ‌های گوبلزی هرچه بزرگتر باشد، باورپذیرتر است.

بماند که در عصر کرونا، برخی با همین بافتنی‌ها برای خود نان و آب و شهرتی مهیا کرده‌اند و اگر فرداروزی کرونا با واکسیناسیون فراگیر واکسن ایرانی بی‌اثر شود، باید منتظر بود تا این جماعت انقلابی‌نما، چیزهای دیگری را مستمسک بافتنی‌های جدید خود قرار دهند!

اما بهترین پاسخ به این جماعت آن است که:

تا می‌توانید امام جامعه را کانالیزه و فریب‌خورده و ساده‌اندیش معرفی کنید، تا می‌توانید نظام مقدس اسلامی را با دستگاه اموی و عباسی مقایسه کنید و امام خامنه‌ای را عنصر زیر دست دستگاه مأمون خطاب کنید، رهبر انقلاب را بی‌خبر از ادعاهای تخیلی خود معرفی کنید و ادعاهای قبلی خود مبنی بر حضور چهره‌های طب سنتی در بیت رهبری را تکذیب کنید، کرونا را یک سرماخوردگی ساده و فریب قرن بنامید و کشته‌های کرونا را آمارسازی خیالی دستگاه صهیونیسم جهانی بنامید و تا می‌توانید ببافید و ببافید و خود را کارشناس‌تر از کارشناسان و متخصص‌تر از متخصصان بنامید...

اما بدانید با این ادعاها تشت رسوایی‌تان افتاده و حنایتان نزد نیروهای انقلابی ديگر رنگی ندارد و امت حزب الله فرق انقلابی‌گری و انقلابی‌نمایی را به درستی تشخیص می‌دهد.

برکت و هیاهوی این ایام

چندی پیش شخصی تعریف می‌کرد کانال فروش داروهای گیاهی تأسیس کرده است؛ می‌گفت از آن روز، مراجعات زیادی به صفحه شخصی‌اش می‌شود درباره درمان بیماری‌های مختلف!! و وقتی ابراز می‌کند صرفا فروشنده داروست نه طبیب، برخی حمل بر تواضع می‌کنند و اصرار بر گرفتن نسخه دارند.

حال فرض کنید اگر همین فرد بجای بیان حقیقت، مثل عده‌ای رو به نسخه‌پیچی بیماری‌ها و و یا حتی ارائه تحلیل درباره ابعاد مختلف کرونا و واکسن می‌کرد چه فاجعه‌ای می‌شد. یادمان باشد کم نیستند دکان‌دارانی که بدون هیچ تخصصی درباره واکسن، کرونا و مباحث مختلف، اظهار نظر می‌کنند.

سوگمندانه‌تر اینکه حتی خود را افقه و اعلم از ولایت فقیه می‌پندارند و در مورد تزریق واکسن ایرانی به امام خامنه‌ای، انواع گمانه‌ها و تهمت‌هایی نظیر نفوذ در دفتر معظم له و ... را بیان می‌کنند.

مراقب باشیم اسیر هیاهوها و فضاسازی برخی کانال‌دارهای پر مدعا نشویم. این جماعت تا دیروز دفاع و تمجید رهبری از افتخار بودن واکسن ایرانی را حمل بر تقیه و هزار توجیه می‌کردند؛ و امروز که عملا قرار است رهبری واکسن بزنند از رهبری جلوتر افتاده و باز تلاش می‌کنند واکسن ایرانی را تحقیر کنند.

همواره یکی از دغدغه‌های دلسوزان، ترور بیولوژیک و خدای نکرده ابتلای امام خامنه‌ای به کرونا بوده است و اکنون قرار است با بهترین واکسن دنیا یعنی برکت -که بیش از ۹۳ درصد ایمنی‌زایی دارد- این دغدغه رفع شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
نه توهم توطئه نه ساده اندیشی


باید بادقت دور و اطراف را نگریست و اتفاقا خیلی از کسانی که نگران رهبری بودند حقیقتا انقلابی بودند نه تقلابی نما!

چنین حمله ای نباید از جانب یک رسانه انقلابی به بدنه جبهه انقلاب صورت پذیرد
0
0