۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۸۳۳۶۴
آیت الله توکل در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تقدیر عملی رهبر انقلاب از نخبگان داخلی با تزریق واکسن ایرانی کرونا

تقدیر عملی رهبر انقلاب از نخبگان داخلی با تزریق واکسن ایرانی کرونا
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با زدن واکسن ایرانی کرونا، نوعی تقدیر عملی و بها دادن به تلاش‌ها و دستاورد‌های نخبگان داخلی را انجام دادند.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به زدن واکسن ایرانی کرونا توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب مکررا بر بها دادن به تولیدات، دانش ها، نخبگان و دانشمندان داخلی تأکید داشتند.

آیت الله توکل با بیان اینکه اگر میدان برای جوانان و نخبگان داخلی باز شود، به دستاوردهای علمی در سطح دنیا دست پیدا می کنند، افزود: پیامبر اکرم(ص) خطاب به سلمان فارسی فرمودند که اگر علم در ثریا باشد هموطنان شما بدان دست پیدا خواهند کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: متأسفانه مسؤولان فعلی کشور بدین سطح و درک نرسیدند که به جوانان نخبه ایرانی و تولیدات داخلی بها بدهند و از دستاوردها و تولیدات آنها حمایت کنند تا نخبگان کشور به دانش ها و فناوری های جدید دست بیابند.

وی با اشاره به رهنمودها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از نخبگان و دانشمندان داخلی گفت: رهبر معظم انقلاب در رهنمودی فرمودند تا جایی که می توانم از تلاش ها و دستاوردهای نخبگان و دانشمندان داخلی حمایت خواهم کرد.

آیت الله توکل بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با زدن واکسن ایرانی کرونا، نوعی تقدیر عملی و بها دادن به تلاش ها و دستاوردهای نخبگان داخلی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه واکسن ایرانی کرونا از نمونه های خارجی آن قابل اطمینان تر بوده، اظهار کرد: استکبار جهانی برای نابودی مردم ایران و مسلمانان نقشه کشیده، از این رو بنده به هر نوع واکسنی که از خارج از کشور وارد می شود، مطلقا اطمینان نخواهم داشت.

آیت الله توکل بیان کرد: دانشمندان و نخبگان داخلی امین، مورد اطمینان و دارای ایمان هستند، اگر تولیدی در هر زمینه ای به ویژه واکسن کرونا داشته باشند، می توان با خیال آسوده به آن اطمینان کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: افرادی که بر وارد کردن واکسن های خارجی تأکید دارند و واکسن های ایرانی کرونا را بدون اعتبار و غیر مطمئن بیان می کنند، به دنبال منافع شخصی و سود دهی خود از واردات واکسن کرونا هستند./998/

ارسال نظرات