۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۳۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان منتظر مراجعه مردم نباشند خود به میان بروند

مسؤولان منتظر مراجعه مردم نباشند خود به میان بروند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: مسؤولان فرهنگی به جای اینکه در محل کارخود نشسته و منتظر باشند مردم برای رفع مشکلات خود به آن‌ها مراجعه کنند خود به میان مردم بروند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی شنبه شب در سلسله جلسات طرح سفیر ولایت در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان فلسطین به انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تأکید کرد و گفت: امور مساجد شهرستان مشکلات فرهنگی محدوده مساجد را احصاء  و نسبت به رفع آن اقدام کند. 

وی افزود: مسؤولان فرهنگی به جای اینکه در محل کارخود نشسته و منتظر باشند مردم برای رفع مشکلات خود به آن‌ها مراجعه کنند، خود به میان مردم بروند و مشکلات مردم را برطرف کنند.

به گفته وی مسؤولان هفتگی و یا دو هفته‌ای یک بار به یکی محلات شهرستان رفته و با مردم دیدار کنند و مشکلات فرهنگی محل را با ملاقات‌های چهره به چهره با مردم بحل و فصل کنند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم از سوی مسؤولین نعمت بزرگی است که خداوند به مسؤولان داده است اظهار داشت: مسؤولان از این فرصت به دست آمده کوتاه برای خدمت به مردم نهایت استفاده را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خدمات برخی از مسؤولان را نباید نادیده گرفت و به برجسته کردن خدمات مسؤولان تأکید کرد و گفت: انسان باید خدمات خود را کوچک و خدمات دیگران را بزرگ بداند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین مشکلات معیشتی و اقتصادی و تحریم‌های دشمن را یاد آور شد و با اشاره به اینکه تنها بخشی از مشکلات ناشی از تحریرم ها، سیل، زلزله و کرونا است گفت: همه مشکلات کشور با اعتماد به توان نیروهای داخلی قابل حل است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات