۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۸۳۶۲۴
با ارسال نامه ای؛

رئیس حوزه علمیه پاکستان برگزاری انتخابات پرشور را به رهبر انقلاب تبریک گفت

رئیس حوزه علمیه پاکستان برگزاری انتخابات پرشور را به رهبر انقلاب تبریک گفت
آیت الله نجفی درپی برگزاری انتخابات پرشور و موفقیت آمیز ریاست جمهوری اسلامی ایران به مقام معظم رهبری پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس حوزه های علمیه پاکستان با ارسال نامه ای، بخاطر برگزاری انتخابات پرشور و موفقیت آمیز ریاست جمهوری اسلامی ایران و پیروزی آیت الله رئیسی را به مقام معظم رهبری حضرت الله سید علی خامنه ای تبریک و تهنیت گفت.

متن نامه بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی آقای سید علی خامنه ای دامت برکاته

سلام علیکم و رحمۃ الله و برکاته

ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصوم قم علیهما السلام در گذشته نزدیک را به حضرتعالی و ملت غیور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

با وجود فشارهای سنگین اقتصادی و تو طئه های شوم دشمنان و  شیطان بزرگ آمریکا، برگزاری یک انتخابات پر شور و با انگیزه در جمهوری اسلامی ایران نشان از مستحکم و استوار بودن بنیان های انقلابی و ارزش های دینی جمهوری اسلامی ایران در سایه حضرتعالی است.

انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی یکی از فرزندان حوزه های علمیه قم، بعنوان سیزدهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران یک انتخاب بی نظیر و قابل ستایش است.

به همین مناست بنده از طرف خودم  و حوزه های علمیه پاکستان به خدمت حضرتعالی هدیه تبریک و تهنیت تقدیم می کنم و برای صحت و سلامتی و طول عمر جنابعالی در محضر خداوند متعال دعا می کنم، سایه حضرتعالی مستدام باد.

و نیز نظام جمهوری اسلامی ایران را در سایه رهبریت حضرتعالی و الطاف امام زمان عجل الله تعالیٰ فرجه الشریف موفق و مؤید بدارد. آمین

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

حافظ سید ریاض حسین نقوی نجفی

رئیس حوزه های علمیه و سرپرست
حوزه علمیه جامعه المنتظر
لاهور پاکستان

/988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
زینگونه در اندازم هر جا سخن از رویَت...
0
0
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
عالی ، پوشش اخبار ھای بین الملل بیشتر شود
0
0