۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۸۳۶۸۸
حجت الاسلام نیکی ملکی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

خودزنی به سبک یونسی؛ نفوذ موساد با وجود امنیتی ترین دولت ایران

خودزنی به سبک یونسی؛ نفوذ موساد با وجود امنیتی ترین دولت ایران
مشاور فرهنگی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یونسی می‌گوید نفوذ موساد در این سال‌ها زیاد شده در حالی که بیشترین افراد امنیتی عضو این دولت بودند.

حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی، مشاور فرهنگی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات علی یونسی، وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در خصوص ابراز نگرانی برای مسائل امنیتی کشور گفت: خصوصیت منافقان این است که سعی می‌کنند خود را خیرخواه و اصلاح طلب نشان دهند در صورتی که چنین نیست و بدترین زخم‌ها را می‌زنند.

وی ضمن بیان اینکه یونسی صراحتا ناتوانی خودشان را فاش کرده اظهار داشت: امنیتی‌ترین دولت بعد از انقلاب، از رأس هرم تا ذیل این دولت است؛ یونسی می‌گوید نفوذ موساد در این سال‌ها زیاد شده در حالی که بیشترین افراد امنیتی عضو این دولت بودند.

مشاور فرهنگی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نهادهای مختلف امنیتی از جمله رئیس شورای عالی امنیت ملی، وزارت اطلاعات و سایر نهادهای حوزه امنیتی در اختیار شما بود به گونه‌ای که سخنگوی دولت شما، سالیان سال معاونت امنیت بوده؛ حال چگونه اعتراض می‌کنید که نفوذ رخ داده است؟

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در این دولت حفره‌های نفوذ نداشتیم بلکه شاه راه‌های نفوذ داشتیم؛ چرا در زمان پخش شدن فیلم گاندو همه اینها ترسیدند و از پخش آن جلوگیری کردند؟ شما بیایید و با سند و مدرک رد کنید، چرا با عملیات روانی سعی می‌کنید عرصه را گل آلود بکنید؟

حجت الاسلام نیکی ملکی با اشاره به دیداری که اخیرا با آقای ظریف داشت گفت: چندی قبل از پخش شدن صوت ظریف من در جایی با وی جلسه داشتم، شخص آقای ظریف این جمله را گفت که «اگر دولت بعدی دست ما نیفتد، همه ما قطعاً به زندان خواهیم افتاد».

وی با تأکید بر اینکه شخص جواد ظریف این سخن را گفته و معاون وی نیز در آن جلسه حضور داشت تصریح کرد: چرا آنقدر ترس داشتند؟ زیرا خودشان از پشت پرده آگاهند و می‌دانند چه بلایی سر مملکت آورده‌اند؛ اگر اجازه می‌دادند گاندو کامل پخش شود، ارتباط شخص وزیر خارجه و شخص رئیس دولت با نفوذی‌ها علنی می‌شد.

مشاور فرهنگی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در این دولت نفوذی‌های بسیاری بودند که باعث شهادت شهید فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی شدند، مشکل امنیتی کشور را به علت حضور نفوذی‌هایی دانست که به واسطه دولت وارد مسائل کشور شده بودند.

وی همچنین در رد ادعاهای یونسی پیرامون اینکه چرا ایران چند نهاد امنیتی دارد اذعان کرد: هر کشوری چند نهاد امنیتی دارد و این موازی کاری نیست بلکه به این کار هدایت امنیتی می‌گویند؛ زیرا اگر در یک نهادی نفوذ اتفاق افتاد، تشکیلات دیگری باشد که بتواند آن را جمع کند و اگر ما همه نهادهای امنیتی را تقدیم دولت می‌کردیم، درواقع انقلاب را فروخته بودیم.

حجت الاسلام نیکی ملکی در پایان گفت: هدف یونسی از بیان این سخنان این بوده که پس از اتمام دولت و پس از انتشار اسناد نفوذی‌هایشان، تقصیر را به گردن نهادهای دیگر از جمله اطلاعات سپاه بیاندازد و بگوید که به علت موازی‌کاری و دخالت‌های شما بود که ما نتوانستیم نفوذی‌ها را دستگیر کنیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
تحلیل بسیار جالب که نشان از بصیرت نیروهای انقلابی است..سپاس از رسا که الحمدالله باعث برملاشدن چهره واقعی جریان نفوذ می شود
4
0
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
ضمن تشکر از خبرگزاری رسا، با اتمام دولت با اینهمه جفا که در حق مردم و ملت کردند متاسفاته طلبکارند..لطفا باز هم ازین دست مصاحبه های روشنگرانه وانقلابی بزارید.
0
0