۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۸۳۷۹۷
رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اصفهان:

پاتوق هنر نوجوان، ویژه فرزندان طلاب و روحانیان برگزار می‌شود

پاتوق هنر نوجوان، ویژه فرزندان طلاب و روحانیان برگزار می‌شود
اصفهان - شجاعی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان، «پاتوق هنر نوجوان» را ویژه فرزندان طلاب و روحانیان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی، رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به ضرورت توانمند سازی نسل جدید در عرصه هنر و رسانه، گفت: هدف از برگزاری دوره «پاتوق هنری نوجوان»، توانمندسازی فرزندان طلاب و مبلغان در جهت یاری و مساعدت در ابعاد هنری و رسانه ای تبلیغ دین است.

وی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم هنرمندی فرزندان در نقش مبلّغ یاران هنری و در تعامل با دانش مندی مبلغان به تولید محصولات فاخر در جهت ترویج دین خواهد انجامید.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که این دوره رایگان برگزار می شود اظهار کرد: محدودیت سنی فرزندان طلاب و روحانیون برای شرکت در دوره «پاتوق هنر نوجوان» بین 12 تا 18 سال می‌باشد.

شجاعی با بیان اینکه کلیپ سازی، قصه گویی و گویندگی، فتوشاپ، عکاسی با موبایل و نویسندگی خلاق، عناوین این دوره از «پاتوق هنر نوجوان» را شامل می شوند، تصریح کرد: بخشی از دوره به صورت حضوری و بخش دیگر آنلاین خواهد بود، این دوره ترکیبی از آموزش و مشاوره است که از 12 تیر تا 25 شهریور ماه 1400 برگزار خواهد شد.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آخرین مهلت ثبت نام را تا نیمه تیر ماه 1400 اعلام کرد و گفت: طلاب و روحانیون می توانند برای ثبت نام فرزندان خود به نشانی dte.bz/patogh مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32208001 داخلی 7231 تماس بگیرند./1304/

 

پاتوق هنر نوجوان، ویژه فرزندان طلاب و روحانیون برگزار می‌شود

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات