۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۸۳۸۷۰

آغاز بکار بزرگترین مرکز آموزش های دینی هند در فضای مجازی

آغاز بکار بزرگترین مرکز آموزش های دینی هند در فضای مجازی
بزرگترین مرکز آموزش های دینی (تنظیم المکاتب) هند در فضای مجازی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، بزرگترین مرکز آموزش های دینی هند معروف به تنظیم المکاتب فعالیت های آموزشی خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مولانا سید صفی حیدر زیدی دبیر کل تنظیم المکاتب هندوستان در سخنانی گفت: با توجه به مشغولیت دانشجویان در مدارس، دانشکده، دانشگاه ها و اشتغال در ادارات امکان حضور آنان در مراکز و موسسات آموزشی دینی و همچنین در حوزه های علمیه برای یادگیری مسائل دینی نیست و از سوی دیگر بدون تحصیلات عالیه دینی و یادگیری مسائل دین، دستیابی به اهدافی که دین مبین اسلام در نظر دارد امکان پذیر نیست، به همین سبب این مرکز برنامه آموزش از راه دور و مدرسه اینترنتی را تدرک دیده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

وی با استناد به سخنان موسس و بنیانگذار تنظیم المکاتب که ملت ما بی عمل نیست بلکه بی خبر است افزود: دوستداران علوم و معارف دینی می توانند از طریق مدرسه اینترنتی تنظیم المکاتب در گوگل میت و زوم آموزشی های دینی ببینند و سطح علمی خود را در حوزه دین بالا ببرند.

دبیر کل تنظیم المکاتب هندوستان در ادامه سخنان خود به شرائط استفاده از مدرسه اینترنتی تنظیم المکاتب اشاره کرد و گفت: کسانیکه با یکی از زبان های اردو، هندی، انگلیسی، گجراتی و بنگالی آشنائی و توانائی نوشتاری دارند، برای آموزش آن لائن با دفتر مرکزی تنظیم المکاتب در شهر لکهنو هند تماس بگیرند.

وی در آخر یادآوری کرد: آماده سازی جوانان برای ظهور، مبارزه با گسترش بی دینی در جامعه، ایجاد فضای مذهبی در عصر غیبت، جزئی از وظائف مهم این مرکز شمار می رود./988/

بزرگترین مرکز آموزش های دینی هند در فضای مجازی آغاز بکار کرد

 

ارسال نظرات