۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۸۹۸
حجت الاسلام منتظری:

حجت الاسلام اژه‌ای سوابقی طولانی و نورانی در قوه قضائیه دارد

حجت الاسلام اژه‌ای سوابقی طولانی و نورانی در قوه قضائیه دارد
دادستان کل کشور با بیان اینکه آقای محسنی‌اژه‌ای سوابقی طولانی و نورانی در قوه قضائیه دارد گفت: انتظار داریم همکاری و تعامل سه قوه، زندگی را برای مردم شیرین کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید قوه قضائیه گفت: 4 تقدیر و تشکر را تقدیم می‌کنم؛ اولاً تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری که برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست قوه قضائیه را از درون قوه قضائیه انتخاب و انتصاب فرمودند. این حقیر دو بار افتخار مأموریت از ناحیه مقام معظم رهبری را در سال‌های 76 و 77 و 86 و 87 در مجموعه قوه‌ قضائیه داشته‌ام. یکی از انتظاراتی که مجموعه قوه قضائیه داشتند این بوده که ریاست عالی و مدیریت عالی قوه قضائیه از درون قوه قضائیه انتخاب شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این انتظار به‌حق در دو سال و نیم قبل محقق شد و مدیریت عالی قوه قضائیه از درون مجموعه قوه قضائیه انتخاب شد که متأسفانه این دوران دوران کوتاهی بود و ریاست محترم قوه قضائیه آیت‌الله رئیسی منتخب مردم برای تصدی پست ریاست جمهوری شد. این انتظار به حقی که برآورده شد مجدداً برای دومین بار از ناحیه مقام معظم رهبری ریاست قوه قضائیه از درون قوه قضائیه با انتصاب و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای که دارای سوابق بسیار نورانی و طولانی و تجربیات گرانقدر از قوه قضائیه هستند از امروز تصدی این پست مهم را با انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری عهده‌دار خواهد شد.

دادستان کل کشور گفت: تقدیر و تشکر دوم بنده از حضور میهمانان و حضار گرامی است که دعوت ما را پذیرفتند و در این مراسم حضور پیدا کردند خصوصاً ریاست دفتر مقام معظم رهبری و ریاست محترم مجلس و معاون اول ریاست جمهوری و سایر مقامات. تشکر و تقدیر سوم بنده از ریاست محترم سابق قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب است که در راستای رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در گام دوم بنای مستحکم تحول را با برنامه‌های جامع کوتاه، میان و بلند مدت بنا نهاد و ادامه و استمرار آن به وسیله حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای که مورد اعتماد رهبری قرار گرفت با اقتدار و توان بیشتر و با توجه به تجربیات و سابقه ارزنده‌ای که در دستگاه قضائی داشتند شاهد مدیریت خود و ادامه دهنده این تحول خواهند بود.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: تشکر چهارم از همه همکاران عزیز و گرانقدرم از سراسر کشور در سطوح مدیریت عالی و میانی دستگاه قضائی که بیشترین تأثیر را در تحول داشتند و در این دوره شاهد بیشترین همکاری برای تحقق دستگاه قضائی عدالت‌محور و عدالت بستر و عدالت‌گستر بوده باشیم. این زمینه ارزنده‌ای است. کسی امروز سکاندار مدیریت اجرایی کشور می‌شود که آسیب‌ها و اشکالات و مشکلات دستگاه قضائی را می‌شناسد و انتظار داریم از رئیس جمهوری منتخب که در دولت انقلابی و جهادگونه خود در راستای رفع مشکلات دستگاه قضائی بیش از پیش کمک کنند و ما شاهد باشیم تعامل و همکاری و مساعدت سه قوه با یکدیگر، زندگی را برای مردم شیرین‌تر کنند و ان‌شاء‌الله گام‌های مؤثری برای مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
حمایت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
اولویت های اصلی و مهم رئیس جدید دستگاه قضا در گام حیاتی و ضروری دوم انقلاب برای نظام و کشور:
۱-پیگیری جدی پیشرفت سند تحول دستگاه قضا که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است.
۲-پیگیری جدی در جهت صدور هرچه سریعتر حکم پروند های موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی اللخصوص پرونده های مرتبط با بانک مرکزی و موسسات مالی تا تیرمفسدانی که با پول حرام زیادی که در دست دارند قصد دارند از تغییر و تحولات موجود در قوه قضاییه سو استفاده نموده و روند رسیدگی به پرونده ها را به خیال خام خود تغییر داده یا مسکوت نمایند به سنگ بخورد.
0
0