۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۸۴۰۰۶
امام جمعه دورود:

هیئت امنا بازوی توانمند مدارس علمیه هستند

هیئت امنا بازوی توانمند مدارس علمیه هستند
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری به نقش هیئت امنای مدارس در پیشرفت برنامه های مدارس اشاره کرد و گفت: هیئت امنا بازوی توانمند مدارس علمیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، ظهر امروز در جلسه هیئت امنای مدارس حوزه های علمیه خواهران که در محل مدرسه حضرت خدیجه کبری( س ) دورود برگزار شد، گفت: هیئت امنا در پیشرفت صعودی و تکاملی برنامه‌های مدرسه نقش بسزایی دارند.

امام جمعه دورود با بیان اینکه هیئت امناء در مدارس علمیه  بازویی کارآمد برای مدارس علمیه هستند، افزود: استفاده از این ظرفیت برای رفع مشکلات مدارس علمیه ضروری است.

وی ادامه داد: هیئت امنا با نظارت بر اجرای امور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی در رفع مشکلات مدارس علمیه و ارتقای این فعالیت ها نقش آفرینی کنند.

نقش اساتید در تربیت طلبه تراز انقلاب

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: رشد و گسترش حوزه های علمیه نیاز جامعه امروز بوده و با بهره مندی از این ظرفیت باید در تربیت نسلی انقلابی و کارآمد در مدارس علمیه گام برداشت.

وی به نقش اساتید در تربیت طلابی توانمند و کارآمد اشاره و خاطرنشان کرد: باید طلابی تربیت شوند که بتوانند در عرصه های مختلف و هدایت دینی جامعه نقش آفرینی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات