۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۵۴۰
در قالب مهرواره محله همدل؛

دانش آموزان باقرخان به همت روحانی محله صاحب گوشی هوشمند شدند

دانش آموزان باقرخان به همت روحانی محله صاحب گوشی هوشمند شدند
خراسان شمالی - به همت روحانی منطقه باقرخان بجنورد و در قالب مهرواره محله همدل مشکل خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان و نبود اینترنت در این منطقه مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با پیگیری روحانی منطقه باقرخان بجنورد در قالب مهرواره محله همدل، مشکل اینترنت و خرید گوشی دانش آموزان این منطقه برطرف شد.

حجت‌الاسلام محمد طاهری فر، روحانی و مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی منطقه باقرخان از توابع شهرستان بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به مشکل عدم آنتن دهی اینترنت در این منطقه، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش آموزان این منطقه با مشکل اینترنت و خرید گوشی هوشمند روبه‌رو بودند که با همراهی مردم، خیرین و مسؤولان این مشکل برطرف شد.

وی افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز برگزاری مهرواره محله همدل، با همراهی افراد مؤثر منطقه اعم از هیئت‌امنا و پایگاه بسیج مسجد، مسائل و مشکلات محله را بر اساس اولویت مشخص کردیم تا بتوانیم با همکاری مسؤولان ذی‌ربط و خیرین، مشکلات و مسائل را حل کنیم.

حجت‌الاسلام طاهری فر خاطرنشان کرد: اولین مشکلی که در منطقه از اولویت بیشتری برخوردار بود و مردم منطقه از آن رنج می‌بردند، عدم آنتن دهی اینترنت بود که این مشکل بعضاً باعث ترک تحصیل برخی از دانش آموزان شده بود.

وی تصریح کرد: با همکاری خیرین و همراهی مردم و همت شرکت ایرانسل، آنتن اینترنت در منطقه باقرخان بجنورد نصب و یکی از مسائل این منطقه حاشیه شهر رفع شد.

حجت‌الاسلام طاهری فر در ادامه اظهار کرد: مهرواره محله همدل باهدف رفع مشکلات و مسائل محلات با موضوع مساجد و امامان محلات از ابتدای ماه مبارک رمضان آغازشده و علاقه‌مندان برای شرکت در این مهرواره می‌توانند به آدرس اینترنتی https://ham-del.ir/ مراجعه و یا عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کنند.

وی افزود: در این طرح روحانی و مبلغ هر محله با کمک اهالی آن اقدام به شناسایی و رفع مشکلات محل سکونت اعم از مسائل اقتصادی، مذهبی، اجتماعی، زیرساختی، آموزشی و تربیتی با حمایت سازمان تبلیغات می‌کند.

گفتنی است، طرح «مهرواره محله همدل» در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره نیز در ایام عید قربان تا غدیر پیش‌بینی و برای برگزیده ملی ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات